Hrana za mišiće: 5 tajni ishrane Čeninga Tejtuma - Men`s Health

Hrana za mišiće: 5 tajni ishrane Čeninga Tejtuma

Trenutno najpopularnija nutricionistkinja Kimberli Snajder, koja je zadužena za izgled i ishranu mnogih poznatih ličnosti, poput Čeninga Tejtuma i Krisa Hemsvorta, otkrila je pet zakona pravilne ishrane kojih se pridržavaju njeni celebrity klijenti.

ZAPOČNITE DAN NA PRAVI NAČIN

Svoj dan započnite snažnim prilivom energije i napravite male izmene u svojoj ishrane. Ujutru pre nego što skuvate kafu, popijte čašu tople vode sa limunom. Vitamin C i enzimi koje sadrži ova kombinacija je dobra za jetru i detoksikaciju organizma. Potom napravite zeleni smoothie pomoću vode, spanaća, soka limuna, zelene salate, celera, banane, kruške i jabuke i uživajte. Ovo je najbolja stvar za energiju i vašu kožu.

Kako je Čening Tejtum isklesao telo za ulogu stripera

NE JEDITE JAJA UJUTRU

Neki ljudi ujutru vole da pojedu teško svarljive namirnice poput omleta. Ukoliko želite da jedete jaja, jedite ih kasnije u toku dana. Belanca su poput proteina albumena, koji je rastvorljiv u vodi, a koji je obično sastojak lepka. On se koncentriše na količinu belanaca koje pojedete i spaja ih poput lepka u vašem stomaku. Sada zamislite da se probudite i da pojedete nešto što se teško vari. Nećete se osećati sjajno tokom dana i imaćete žudnju za slatkišima. Čak iako se dobro najedete za ručak i večeru, sve će vam stajati na vrhu lepljive mase u stomaku. Zato često kažem svojim klijentima da je od jutra do podneva sveti period dana.

 

BLENDIRAJTE UMESTO DA PRAVITE SOK OD NAMIRNICA

Ne mislim da je zeleni đus ujutru najbolji izvor. Smoothie je bolji izbor, jer reguliše nivo šećera u krvi, a ne mora da sadrži dodatne kalorije, tako da će vam pomoći da održite i nivo energije. Uz to u smoothiju ćete ipak naći komadiće hrane, koje ćete žvakati, pa onda imajte na umu da u organizam unosite cele namirnice koje konzumirate, a ako ih popijete u vidu soka, prebrzo ćete biti naduveni.
Ceđenjem sokova gubite hranljive sastojke i vlakna koje su vam potrebna.

Pročitajte i  Deblji smo od naših roditelja

Trening Medžik Majk: Noge kakve ste oduvek želeli!

RAZMISLITE O PROTEINIMA JOŠ JEDNOM

Ljudi su opsednuti proteinima. Jedu grčki jogurt ujutru i unose ih tokom celog dana. Previše proteina ide ruku pod ruku sa više kofeina, više nadbubrežne isrcpljenosti i bržim starenjem. Ukoliko jedete mnogo proteina, vaša jetra i bubrezi će brže propasti. Čak i kada se neko trudi da smrša za mesec dana jer ima venčanje, trudim se da to uradimo na zdrav način. Ljudi ne shvataju da su amino kiseline, koje se nalaze u proteinu zapravo senzitivne na toplotu. Zamislite da jedete burger, koji prema vašoj proceni ima 15 grama proteina. U stvari vi unosite samo sedam ili osam grama proteina, a ostatak su toksične materije.

BUDITE MUDRI KAD NARUČUJETE HRANU

Počnimo sa salatom. Nemojte da stavljate fensi apetizere ili sos. Napravite izvor: ako želite večeru baziranu na proteinima ili skrobnu večeru? Recimo da želite piletinu. Onda naručite piletinu i brokoli, a ne piletinu i krompire, piletinu i pirinač ili ribu i pirinač. Najbolje je naručite pun tanjir povrća. Ono što zaista ne želite jeste da kasno večerate ili jedete meso najmanje sat ili dva pre večere. Ukoliko idete u krevet u 23, nemojte da večerate u 22 sata.

Uvedite ovih 5 promena u dnevni plan ishrane

A.J.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *