6 načina da sprečite gasove od whey proteina - Men`s Health

6 načina da sprečite gasove od whey proteina

Svima nam se dešava da se toliko nadujemo od whey proteina da stalno osećamo grčeve u stomaku, ali svi znamo da su nam potrebni proteini ako želimo velike mišiće.

Napravite sledeće izmene u ishrani i videćete da ćete imati manje problema sa gasovima i grčevima u stomaku za vreme treninga.

FOKUSIRAJTE SE NA VLAKNA

Proteinima je potrebno prilično vreme da se svari, a to izaziva termički efekat, što znači da vaše telo koristi više kalorija da svari i te kalorije uzima iz proteina.

Saznajte i 5 snažnih zamena za whey protein

Vaše telo takođe proizvodi azot kao zaostali produkt varenja proteina što rezultira pozitivnim balansom azota u vašem telu.

Osim proteina, drugi krivac za stvaranje gasova su dijetetska vlakna. Ukoliko jedete veliku činiju ovsene kaše 10 sati pre nego što odete u teretanu, razmislite o promeni tajminga kako vam probavni sistem ne bi zadavao probleme u sred serije čučnjeva.

UZIMAJTE PRAVI PROTEIN

Zamenite koncentrat proteina za izolat proteina, jer je bolje filtriran i sadrži manje laktoze. Ukoliko ste intolerantni na laktozu, onda će vam ovi proteini na bazi mlečnih proizvoda izazivati gasove i nadutost.

Ukoliko i sa izolatom imate problema, probajte sa proteinom graška ili soje i pomešajte ih sa mlekom bez laktoze ili bademovim mlekom.

Umesto da popijete brzo svoj proteinski šejk nakon treninga, pijte ga sporo i lagano. Tako ćete sprečiti priliv dodatnog vazduha i nadimanje.

Ovo su namirnice koje sprečavaju nadimanje stomaka

KORISTITE PROBIOTIKE

Probiotici su dobre bakterije koje čine čuda za vaš probavni sistem, ali i celokupni organizam. Uzimanjem živih bakterija možete da smanjite količinu loših bakterija u vašem telu.

Možete da uzimate suplemente probiotika ili da pijete jogurt.

Pročitajte i  Prirodni probiotici za normalan rad creva

ZAČINITE ISHRANU

Karminitivna hrana poput belog luka, cimeta, đumbira, nane, kumina i mirođije se pokazala kao dobra za otpuštanje suvišnih gasova u telu. Đumbir je posebno dobar, jer zahvaljujući svojim jedinjenima može da vam pomogne da se rešite nadutosti i gasova, otkriva nova studija, koja je objavljena u European Journal of Gastroenterology and Hepatology.

11 najboljih proteinskih užina za građenje ogromnih mišića

SMANJITE UNOS SIRA

Visok unos proteina nije jedina ishrana koja stvara gasove. Namirnice bogate ugljenim hidratima ( koje nisu nužno hleb) takođe mogu da vam stvaraju nezgode tokom treninga. Pokušajte da smanjite unos prokelja, kupusa, sira, karfiola i luka.

ODREDITE DOZU PROTEINA

Kada trenirate naporno, preporučuje se da unosite 1- 1,5 grama proteina na pola kilograma vaše telesne težine. To bi značilo da bi, ako imate 82 kg, trebalo da unesete najmanje 215 grama proteina dnevno.

6 vrsta povrća koje je bogato proteinima

To je dosta proteina, pa započnite postepeno da konzumirate proteine. Započnite sa 175 grama proteina i svaki dan povećavajte za 10 do 15 grama – biće lakše za vaš stomak i bićete manje naduti.

A.J.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *