7 namirnica za koje niste znali da su superhrana - Men`s Health

7 namirnica za koje niste znali da su superhrana

JAJA

Jaja su niskokalorična, sadrže veliki procenat proteina kao i nutrijente koji potpomažu zdravlje poput vitamina D i holina, otkriva časopis Nutrition and Food Science.

Dok je vitamin D zaslužan za redukovanje krvnog pritiska i telesnih masnoća, holin je poznat po tome što oporavlja jetru nakon mamurluka.

Hrana za šampione: 21 supermoćna namirnica

KONZERVIRANA TUNJEVINA

Jedna konzerva tunjevine sadrži 56 procenata vaše dnevne preporučene doze proteina, kao i obilje ribljeg ulja i vitamina niacina, za koji je Univerzitet u Kaliforniji otkrio da pomaže pri održavanju nivoa zdravog holesterola.

SMRZNUTO POVRĆE

Možda mislite da je sveže povrće najbolje, ali ne mora da znači., Naučnici sa Univerziteta Čester otkrili su da, budući da zamrzavanje sprečava degradiranje nutrijenata, smrznuto povrće sadrži više antioksidanata od svežeg povrća.

Dok su antioksidantni u povrću, poput vitamina C poznati po čišćenju kancerogenih radikala, studija koja je objavljena u Archives of Internal Medicine otkrila je da beta karoten, antioksidant, koji se četiri puta više nalazi u smrznutom zelenišu, ima moć da uspori starenje.

PUTER OD KIKIRIKIJA

Puter od kikirija sadrži zdrave doze vitamina E i cinka. Prema istraživanjama objavljenim u JAMA, vitamin E redukuje rizik od smrti usled kardiovaskularnih bolesti za 24 procenata, a cink je povezan sa smanjenim rizikom od pojave depresije.

6 supernamirnica koje morate da uvrstite u svoju ishranu

OVAS

Možda vam se ovsene pahuljice čine dosadnim izborom za doruak, ali se u njima krije nutritivna moć koja smanjuje procenat masti, reguliše krvni pritisak i pobeđuje dijabetes. Ovas sadrži rastvorljiva vlakna, koja usporavaju varenje, sprečavaju dramatične skokove u nivou insulina koji inače utiče na dijabetes. Ovas je takođe bogat magnezijumom, koji poboljšava kvalitet vašeg sna i opušta krvne sudove i reguliše krnvi pritisak.

Pročitajte i  Istina o soli

BELI LUK

Dodavanje belog luka bilo kom jelu je najbolji i najlakši način da poboljšate svoje zdravlje. Ne samo što je Journal of Nutrition otkrio da što više jedete belog luka smanjujete rizik od raka stomaka, nego je važno da znate da je beli luk i sjajan izvor prirodnog antibiotika, koji je dovoljan da smanji broj prehlada svakog muškarca. Beli luk još poboljšava i cirkulaciju do specifičnih regija i vašeg penisa.

KONZERVIRANI PREBRANAC

Ovo jelo sadrži sjajan izvor vlakana i proteina, koja je dovoljna da se izbori i smanji rizik od raka prostate. Nacionalni Institut za zdravlje je otkrio da antioksidant likopen, koji se nalazi u konzerviranom sosu od paradajza ima moć da smanji vaš rizik od raka prostate za 18 procenata

Saće – supernamirnica koju bi trebalo češće da jedete

A.J.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *