I to je moguće: Kako smršati uz „zimsku“ hranu? - Men`s Health

I to je moguće: Kako smršati uz „zimsku“ hranu?

To što su hladniji dani zakucali na vrata, ne znaci da život treba da postane monoton,pa tako ni ishrana. Naprotiv, zahvaljujući filozofiji „od svega po malo“ dodajte i umereno,u kombinaciji sa redovnom fizičkom aktivnošću imacete prilike da uživate u svim omiljenim ukusima i leto dočekate u savršenoj formi.

Pročitajte i 5 načina da se ove zime ne ugojite ni gram

ZIMNICA KAO REZERVA OMILJENIH NAMIRNICA 

Stručnjaci preporučuju da od zimnice izaberete kiseli kupus i turšiju koji su bogati vitaminom C i A i dugo mogu zadržati svoje nutritivne vrednosti. Šolja kiselog kupusa sadrži samo 44 kalorije, a 100 grama turšije 130 kalorija.

Takođe, ako ste ljubitelj paradajza ne morate ga se odricati i zimi. Da li ste znali da se prilikom pripreme paradajza njegova energetska vrednost menja u zavisnosti od dužine kuvanja – od 40 do 100 kalorija?

ZVEZDE SLAVSKIH TRPEZA  – PRASETINA I JAGNJETINA

Neka se na vašem tanjiru slobodno nađu crvene vrste mesa koje će vam pružiti više energije – svinjetina je bogata proteinima i vitaminom B, a jagnjetina od svih mesa ima najviše gvožđa. Vodite računa da porcije budu velicine dlana – od 70 do 90 grama. Na primer, 90 grama svinjetine ima 120 kalorija, dok ista količina srednje masne jagnjetine ima 200 kalorije.

Ishrana zimi: 5 stvari koje morate da znate pre decembra

NE ZABORAVITE NA VAŽNOST BELOG LUKA

Iako je aktuelan samo zimi, beli luk bi trebalo jesti tokom čitave godine. Njegovi sastojci su čisto nutritivno zlato jer poseduje snažna antibakterijska i protivupalna svojstva,a na 100 grama sadrži samo 136 kalorija.

Pročitajte i  Šta se događa u organizmu ako pijete sok od paradajza svaki dan?
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *