Šta bi trebalo jesti posle treninga - Men`s Health

Šta bi trebalo jesti posle treninga

Naši saveti će vam pomoći da ostvarite svoj cilj.

BIFTEK ZA BOLJI STAS
Nije tajna da je biftek glavni izvor proteina. Ako ga jedete sa krompirom i malo kisele pavlake pomaže da se rekokonstruiše tkivo mišića.

NARAVNO PILETINA
Sto grama piletine sadrži 18 gr proteina, ali takođe i druge bitne materije, omega 3 i aminokiselinu- leucin koja pretvara proteine u mišić. Piletina na mediteranski način je idealno jelo posle napornog treninga.

MEKSČIKI RUČAK
Ako vežbate u vreme ručka, morate posle toga pripremiti obrok koji će vam povratiti snagu nakon treninga. Probajte meksičku salatu sa tunjevinom, integralnim pirinčem, avokadom i pasuljem.

LAGANA VEČERA POSLE TRENINGA
Ako ste navikli na ukusnu večeru pripremite salatu od tikvice i skuše sa nanom. Ovaj obrok bogat je proteinima, omega 3 kiselinama i vitaminima A i C.

LOSOS ZA RUČAK
Bogat omega 3 kiselinama za brz oporavak i vitaminima B6 i B12 za energiju, losos je pobednička namirnica za idealan ručak. Probajte kombinaciju lososa sa pirinčem za najbolje rezultate treninga.

TAJLANDSKA HRANA ZA USPEH
Tajlandski recepti hrane sa karijem i kokosom snabdeće vas sa 45 g proteina, 23 g ugljenih hidrata u jednoj porciji. Kokos, kažu, dokazano sagoreva kalorije.

GOVEĐA SALATA
Salata od povrća i 100 g grilovane goveće šnicle je jelo savršene ravnoteže proteina i ugljenih hidrata.
Ukusna tuna za ručak
Tunjevina sa zdravim povrćem je opcija ručka koji se lako i brzo sprema. Listovi spanaća bogati su antioksinansima koji umanjuju bol u mišićima, žuta papričica bogata je vitaminom C koja poboljšava cirkulaciju krvi.

Pročitajte i  Težak uticaj
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *