11 najboljih proteinskih užina za građenje ogromnih mišića - Men`s Health

11 najboljih proteinskih užina za građenje ogromnih mišića

SEMENKE SUNCOKRETA

Šaka semenki suncokreta je prepuna proteina, vlakana i zdravih nezasićenih masti, koje će vas držati sitim satima.Osim toga, one imaju brojne zdravstvene benefite, uključujući i sniženi holesterol i sprečavanje karcinoma. Samo budite obazrivi kada je u pitanju porcija, jer je lako upasti u zamku i pojesti više nego što bi trebalo.

7 predloga za ukusnu i hranljivu užinu posle treninga

KONZERVIRANA TUNA

Ukoliko želite sočno parče mesa, a nemate vremena da ga pripremite, kupite konzervu tunjevine i uživajte. Jedna konzerva sadrži blizu 40 grama proteina i samo 5 grama masti, a mnogo je ukusna kada je kombinujete sa krekerima ili pirinčem. Konzumirajte umerenu količinu tunjevine, pošto sadrži veoma veliku koncentraciju žive.

PROTEINSKI ŠEJK

Zahvaljujući šejkeru, ovaj ukusan obrok, koji će vas zasititi i do nekoliko sati možete da napravite za samo nekoliko sekundi. Procenat ugljenih hidrata i proteina u proteinskom šejku ih čini idealnim obrokom ukoliko trenirate, a uz to povećavaju nivo energije i hrane mišiće esencijalnim nutrijentima.

ORAŠASTI PLODOVI

Povećajte nivo energije i iskontrolišite glad šakom orašastih plodova, poput badema, pistaća, kikirikija, indijskog oraha, koji su bogati zdravim omega-3 masnim kiselinama i sadrže više proteina i vlakana nego obične grickalice, što ih čini esencijalnim namirnica u izgradnji mišića. Vodite samo računa o porciji i izbegavajte previše slane i varijante ovih grickalica.

TVRDO KUVANA JAJA

Dva tvrdo kuvana jaja su pristupačna užina, koja će izgraditi vaše mišiće. Jaja su prepuna proteina, koji obezbeđuju sitost, a takođe sadrže potrebne vitamine i minerale, koji su neophodni za zdravu, izbalansiranu ishranu.

Ove namirniće biće idealna užina pre treninga

GRČKI JOGURT

Možda vam čaša grčkog jogurta izgleda malo, ali 100 kalorija ovog napitka sadrži velike količine kalcijuma, proteina i spada u probiotsku hranu koja poboljšava probavu. Odaberite omiljeni ukus, ali budite pažljivi jer su neki veoma bogati dodacima šećera, pa je možda najbolje da se odlučite za sveže voće ili orašaste plodove kao dodatak grčkom jogurtu.

Pročitajte i  10 namirnica za najbrže građenje mišića

PROTEINSKE PLOČICE

Proteinske pločice su veoma praktične, jer ih možete jesti gde god želite, a i dostupne su u bezbroj različitih ukusa. Iako su ukusne, uvek se odlučite za minimalno procesuirane štanglice.

5 najboljih niskokaloričnih užina!

SUŠENA GOVEDINA

Ako želite brzu proteinsku grickalicu, sušena govedina vas neće razočarati, jer je savršen izvor proteina i vlakana uz minimalni procenat masti.

TRAIL MIX

Trail mix sadrži semenke, minimalnu količinu sušenog voća i orašaste plodove što je sveukupno sjajan izvor proteina, vlakana i zdravih nezasićenih masti, koje će vam obezbediti adekvatnu sitost. Pazite na porciju i izbegavajte zašećerenu varijantu.

5 namirnica koje sadrže više proteina od jaja

SENDVIČ SA ĆURETINOM I PILETINOM U TORTILJI

Sledeći put kada budete gladni, naručite jedan sendvič sa grilovanom piletinom ili ćuretinom sa jednim parčetom hleba i zelenom salatom užuvajte svim čulima.

PUTER OD KIKIRIKIJA

Ukoliko volite puter od kikirikija, slobodno ga iskombinujte sa krekerima, celerom, šargarepom ili pirinčanim galetima. On sadrži dovoljnu količinu proteina, vlakana i zdravih mononezasićenih masti koje će vam pružiti sitost, a pritom je bitno da napomenemo da ne sadrži uopšte holesterola.

Hrana za veće mišiće: Sendvič sa piletinom

A.J.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *