Hrana koja ublažava posledice prejedanja - Men`s Health

Hrana koja ublažava posledice prejedanja

Praznici su gotovi i verovatno ste počeli osećati posledice ukusnih kolačića, pečenja, ruske salate, ali i zabavnih večeri uz pokoju čašicu više. Da biste se što pre rešili neugodnog osećaja viška i pročistili organizam, probajte da u ishranu uvrstite i ove namirnice.

GRČKI JOGURT I BOBIČASTO VOĆE

Bobičastom voću nije sezona, ali može se kupiti zamrznuto. Pomešajte ga s jogurtom jer će biti odlična kombinacija za doručak. Daće vam energiju i vitamine, a zdrave bakterije u jogurtu sačuvati želudac od nakupljenih toksina.

Otkrijte: 8 načina da poboljšate ukus jogurta

ZELENI ČAJ

Odličan u bilo koje doba dana, ali ujutro će vas lepo razbuditi i dati vam energiju zahvaljujući tome što je prepun antioksidanasa. Zahvaljujući njima, pre ćete telo očistiti od svih toksina unesenih šećerom, alkoholom i bogatom prazničnom trpezom.

VODA

Alkohol uzrokuje dehidraciju pa ako ste preterali s kojom čašicom više, svakako pijte vode. Ona je poput ispirača organizma od svih nakupljenih materija, pomaže u regulisanju varenja zbog teške blagdanske hrane, pa će pomoći i protiv nadutosti i gasova.

Zašto ne treba da pijete vodu više puta iz iste flašice?

JAJA

Napravite omlet s povrćem i osećaćete se bolje jer aminokiselina cistein u jajima podstiče izbacivanje štetnih posledica alkohola iz organizma. Povrće će vam osigurati dodatne vitamine i minerale, a i omlet će biti ukusniji.

ČAJ OD ĐUMBIRA

Čaj od đumbira u kombinaciji s medom, limunom i pomorandžom dobar je protiv glavobolje. Moguće je da ćete posledice prejedanja i tako osećati pa svakako popijte šoljicu čaja, makar od kamilice. Također, čaj od nane ili đumbira dobar je protiv osećaja nadutosti, bolova u želucu i lošije probave.

Pogledajte: 6 razloga da đumbir postane deo vaše ishrane

BANANA

Ako ste baš preterivali s alkoholom, organizam je sigurno dehidriran. To znači da ste izgubili i vredne minerale poput kalijuma. Najlakši način da ga nadoknadite je da pojedete bananu, a to možete u bilo kom trenutku, bez posebne pripreme.

Pročitajte i  Osvežavajuća užina: Ukusan potaž od spanaća (VIDEO)

Saznajte: 21 fantastična stvar koja se dešava u telu kad jedemo banane

OVSENA KAŠA I KRUŠKE

Obe namirnice su jako blage za želudac i čak su lakše nego jaja s povrćem. Ako se osećate naduto i čini vam se da je na želucu težina, pripremite ovsenu kašu u dodajte koju krišku kruške.

Izvor: tportal

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *