Koliko vežbanja je potrebno da biste sagoreli parče pice, pivo, čokoladni kolač...? - Men`s Health

Koliko vežbanja je potrebno da biste sagoreli parče pice, pivo, čokoladni kolač…?

Bliži se sezona novogodišnjih i božićnih praznika i vreme kada volimo da uživamo u kaloričnim i ukusnim namirnicima, piše Newsweek.rs. Međutim, jeste li znali da se brza hrana mnogo sporo sagoreva?

Nedavno objavljena studija pokazuje koliko je vremena potrebno provesti u teretani posle konzumiranja brze hrane, a rezultati su nas prilično iznenadili.

Ovo je vaš organizam sat vremena nakon što pojedete picu

SENDVIČ SA ŠUNKOM

Klasičan sendvič sa šunkom odvešće vas u teretanu na 42 minuta kardio treninga.

ČOKOLADNI KOLAČ

Nešto drugačija situacija je sa čokoladnim kolačem od 1700 kalorija koje ćete potrošiti tek posle 2,5 sata kardio treninga ili tri sata dizanja tegova.

PARČE PICE

Za parče pice od 682 kalorije sa 22 grama masti potreban je kardio trening od 59 minuta ili 79 minuta dizanja tegova.

Kako brza hrana utiče na vaš mozak

ČAŠA PIVA

Čaša piva od 245 kalorija koštaće vas 21 minut kardio treninga ili 28 minuta dizanja tegova.

GAZIRANA PIĆA

Efekat limenke gaziranog pića poništavate tek posle 12 minuta kardio treninga ili 18 minuta dizanja tegova.

Pročitajte i  Sve o kreatinu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *