Zdravo bilje u ishrani - Men`s Health

Zdravo bilje u ishrani

Evo kako korišćenje ovih začinskih biljaka u ishrani može da poboljša vaše zdravlje.

MAJČINA DUŠICA JAČA KOSTI
Ova biljka je pravi multivitamin za vaš organizam. Sadrži vitamin K, mangan i kalcijum. To je vaš recept za zdrave kosti! Dobro ide uz paradajz.

NIŽI HOLESTEROL SA ŽALFIJOM
Žalfija je puna antioksidanasa koji smanjuju zalihe masti u vašim arterijama i uništavaju loš holesterol. Dodajte jednu šaku u soseve ili jela i vaše srce će vam zahvaljivati. Služiti uz piletinu.

POSPEŠITE RAD MOZGA SA RUZMARINOM
Naučnici su došli do zaključka da jedinjenje 1,8 cineol koje sadrži ova biljka pomaže bržu i precizniu funkciju mozga. Vreme je za ukrštene reči! Služiti uz jagnjetinu.

PERŠUN KAO PREVENCIJA OD KANCERA
Peršun je bogat apigeninom.naučnici koji se bave istraživanjima prevencije raka utvrdili su da zbog ove materije peršun smanjuje rizik od razvijanja tumora. Pospite preko ribe.

ORIGANO PROTIV UPALE MIŠIĆA
Vaš omiljeni začin italijanskih jela sadrži beta karoten koji deluje protiv upala. Pojedite malo posle vežbanja da se brže oporavite. Najukusnije je na pasti.

BOLJA FIGURA UZ NANU
Glavni sastojak mohita je potencijalni diuretik koji pomaže da izbacite dodatnu tečnost iz organizma i tako smršate. Svežina mente nije na odmet kada je dah u pitanju. Služite uz grašak.

SMANJITE ŽELJU ZA HRANOM UZ KORIJANDER
Otkriveno je da korijander stimuliše lučenje insulina, balansirajući nivo šećera u krvi. Naparavite jelo sa ovim začinom i odvratiće vas od grickalica. Odlično se slaže uz kari.

ZDRAVO SRCE UZ BOSILJAK
Istraživanja su pokazala da ekstrakt bosiljka ima slično dejstvo kao blagi beta blokatori i smanjuje krvni pritisak. Šta mislite o pici sa listićima bosiljka? Služiti uz mocarelu.

Pročitajte i  Nova pravila konzumiranja voća
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *