34 supernamirnice za najbrže mršavljenje - Men`s Health

34 supernamirnice za najbrže mršavljenje

NAPICI

1. Zeleni čaj

Zeleni čaj je vaš saveznik u mršavljenju i ubrzanju metabolizma, a mi vam otkrivamo 6 razloga zašto bi trebalo odmah da počnete da ga pijete.

2. Maća zeleni čaj

Maća zeleni čaj je posebna vrsta zelenog čaja, za koju je naučno potvrđeno da ubrzava metabolizam i razbija masne naslage.

VOĆE

3. Borovnice

Studije su pokazale da su zamrznute borovnice nutritivno superiornije u odnosu na sveže borovnice i da sadrže više antioksidanata, ali studija iz Journal of Agricultural and Food Chemistry je pokazala da nivo antioksidanata u borovnicama opada 10 do 21 procenat kada se ispeče, tako da pita sa borovnicom možda nije najbolje rešenje. Saznajte pet supermoći ovog voća, koje će vam pomoći da se izborite sa viškom kilograma.

4. Jagode

Slatke i ukusne jagode imaju brojne zdravstvene benefite i bogate su polifenolima, koji će vam pomoći da sagorite masne naslage i da čak prestanete da ih skladištite, a zahvaljujući elagitaninima, fitohemikalijama, jagode usporavaju rast ćelija raka cervikusa i debelog creva. 

5. Jabuke

Jedna jabuka srednje veličine, ima oko 100 kalorija i 4,5 grama vlakana i predstavlja najbolju opciju za užinu, koja će vam pomoći da smršate.

6. Guava

Guava obezbeđuje 600 procenata dnevnog unosa vitamina C u samo jednoj polji, dok s druge strane, jedna mala narandža obezbeđuje samo 85 procenata. Sa više od 4 grama po šolji, guava sadrži više proteina od bilo kog drugog voća, što je značajno za sve one koji žele da smršaju.

Hrana za šampione: 21 supermoćna namirnica

7. Avokado

U studiji, koja je objavljena u Nutrition Journal, učesnici koji su jeli pola svežeg avokada za ručak izjavili su da imaju za 40 procenata smanjenu želju za hranom u satima koji su usledili.

8. Banane

Banane su ukusne i postoji 9 razloga zašto obavezno morate da počnete da ih jedete. Jedite ih kao dnevnu dozu voća ili ih pomešajte sa puterom od badema, ubacite u ovsenu kašu ili u proteinski šejk.

9. Grejpfrut

Pojedite polovinu grejpfruta pre doručka ili isecite nekoliko komada i ubacite u salatu.

10. Lucuma

Ovo voće je prepuno antioksidanata, vlakana, vitamina i minerala, a takođe i sjajan izvor betakarotena, flavonoida koji sadrži jak antioksidant i antikancerogena svojstva.

POVRĆE

11. Brokoli

Klinička ispitivanja su pokazala da brokoli pripremljen na pari koji se jede nekoliko puta nedeljno snižava rizik od raka prostate, pluća, grudi i kože, a uz to pomaže kod mršavljenja.

12. Spanać

Spanać je još jedno zeleno lisnato povrće, koje bi trebalo češće da jedete ako želite da izgubite suvišne kilograme i uklonite masne naslage.

13. Sušeni paradajz

Samo jedna šolja sušenog paradajza će vam pružiti 7 grama vlakana, 3/4 vaše dnevne preporučene doze kalijuma, koje je esencijalan za zdravlje vaše srca i oporavak tkiva, a takođe sadrži i 50 procenata dnevne doze vitamina C, superzvezde antioksidanta koji sprečava oštećenje DNK.

14. i 15. Cvekla i listovi cvekle

Bilo da jedete cveklu ili listove cvekle, nitrati, hemikalija koja povećava izdržljivost, redukuje količinu kiseonika koji vam je potreban tokom vežbe i snižava krvni pritisak i štiti srce.

16. Patlidžan

Plavi patlidžan je sjajan, jer sadrži obilje antioksidanata, koji se zovu antocijanin, koji obezbeđuje benefite poput boljeg kratkoročnog pamćenja i redukovanja upalnih procesa u telu.

Pročitajte i  Barena šargarepa i paškanat sa timijanom i medom

17. Potočarka

Potočarka je povrće koje će sprečiti starenje vaše kože i pružiti vam 238 procenata dnevno preporučene doze vitamina K u samo 100 grama. Uz ovo, potočarka će vas zaštititi od karcinoma i pomoći vam da brže i lakše izgubite kilograme.

Džejmi Oliver: Jedite ove namirnice i doživećete stotu

18. Grožđe

Grožđe je bogatom resveratrolom, antioksidantom koji štiti od kardiovaskularnih oboljenja. Crveno grožđe sadrži više resveratrola od belog grožda, i bogatiji su antocijaninom, koji utiče na razbijanje masnih naslaga.

19. Karfiol

Karfiol štiti od raka, upalnih procesa, a može da zameni i prinač.

20. Kelj

Saznajte zašto bi češće trebalo da jedete kelj i dodajte ga vašim šejkovima, salatama, i sendvičima.

ZAČINI I MASNOĆE

21. Kokosovo ulje

Jedna studija iz American Journal of Clinical Nutrition je pokazala da su učesnici koji su jeli kokosovo ulje izgubili brže smršali i izgubili više masnih naslaga u predelu stomaka u odnosu na grupu ljudi koja je konzumirala istu količinu maslinovog ulja.

22. Kurkuma

Kurkuma je jedan od najmoćnijih začina, koji imaju antiupalno dejstvo, a pomažu i prilikom mršavljenja.

23. Biber

Biber sadrži piperin, moćno jedinjenje koje je poznato po višestrukim zdravstvenim benefitima, uključujući upalu i probleme sa varenjem.

PROTEINI, ORAŠASTI PLODOVI I SEMENKE

24. i 25. Čia i lanene semenke

Čia semenke, kao i semenke lana samo su neke od šest vrsta semenki, koje morate da uvrstite u svoj organizam, ako želite  brzo da smršate.

26. Orasi

Orasi su bogati omega 3 masnim kiselinama, koje redukuju rizik od srčanih oboljenja, poboljšavaju cirkulaciju, a otkrijte i uticaj oraha na naš organizam.

27. Semenke bundeve

Jedna polovina šoljice semenki bundeve sadrži 20 proceata više proteina od jaja, a takođe je bogat i gvožđem, kalijumom, fosforom, magnezijumom i cinkom.

28. Pasulj

Otkrijte pet razloga da češće jedete pasulj i učiite čuda za svoj organizam.

29. Divlji losos

Losos takođe sadrži omega 3 masne kiseline, koje smanjuju upalu, pobojšavaju cirkulaciju, povećavaju dobar i smanjuju loš holesterol, ali najbitnije pod svega što smanjuje rizik od raka.

30. Sočivo

Sočivo je jedan od najvećih izvora folata, B vitamina koji vam pomaže da oformite crvena krvna zrnca i poboljšava komunikaciju između nervnih ćelija, ali to nije sve, jer su španska istraživanja otkrila da ljudi koji jedu sočivo četiri puta nedeljno brže mršave i poboljšavaju svoj dobar holesterol.

31. Hleb od celih zrna žitarica

Nisu sve vrste hleba štetne po vaš organizam. Odaberite hleb od celih zrna žitarica i videćete da kilogrami nestaju brzo i lako.

32. Tef

Mršavite uz večeru: 8 fantastičnih predloga

Ovo će postati vaša omiljena žitarica bez glutena, koja je bogata vlaknima, esencijalnim amino kiselinama, kalcijumom i vitaminom C.

33. Kinoa

Kinoa je bogata proteinom i sadrži svih 9 esencijalnih amino kiselina, koje su potrebne vašem telu za bolji rast i energiju. Takođe je dobar izvor kalijuma, vlakana, gvožđa i magnezijuma, koji će kontrolisati nivo šećera u vašem organizmu.

34. Ovsena kaša

Ovsene pahuljice su bogate magnezijumom, nutrijentom koji relugiše nivo šećera u krvi i povećava lipolizu, proces kojim telo otpušta masne naslage.

Otkrijte i 5 načina da pahuljice budu ukusniji doručak

A.J.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *