Užina ispod 280 kalorija: 6 najboljih obroka nakon treninga - Men`s Health

Užina ispod 280 kalorija: 6 najboljih obroka nakon treninga

PROTEINSKI ŠEJK SA BANANAMA – 250 kalorija

Posle treninga, biće vam potrebna kombinacija proteina i ugljenih hidrata. Proteinski šejk se pravi od whey proteina, vode i banane. Na ovaj način brzo ćete povratiti izgubljenu energiju i obnoviti telo.

Preporučljiva porcija: 2 kašičice whey proteina sa vodom i pola banane.

Nakon treninga: Šejk koji bilduje mišiće!

PUTER OD KIKIRIKIJA SA BANANAMA I KOLAČI OD RIŽE – 215 kalorija

Nakon treninga se osvežite puterom od kikirikija i sendvičem sa bananama. Umesto hleba, puter namažite na kolačiće od riže i tako ćete uneti višak neophodnih vlakana. Ugljeni hidrati sa visokim procentom glikemijskog indeksa se preporučuju isključivo posle treninga, jer će telo zbog ubrzanog metabolizma brzo potrošiti svu unetu hranu.

Preporučljiva porcija: pola banane, 1 kašičica putera i nekoliko kolačića riže.

HUMUS U LEPINJI – 275 kalorija

Još jedna sjajna kombinacija proteina i ugljenih hidrata. Humus je zapravo namaz od leblebija, a u kombinaciji sa lepinjom bez kvasca biće više nego dovoljan brzi obrok koji će vas zasititi u narednih nekoliko sati.

Preporučljiva porcija: 200 grama humusa uz jednu veću lepinju.

Ishrana nakon treninga: 5 najboljih namirnica za oporavak mišića

JOGURT I SVEŽE BOBICE – 180 kalorija

Proteini su važni posle treninga zato što sadrže amino kiseline koje izgrađuju mišiće. Vaši mišići posle treninga troše velike količine amino kiselina, zato će vam biti potreban adekvatan unos proteina da biste ih regenerisali.

Niskomasni jogurt u jednom pakovanju sadrži 15 grama proteina, a uz sveže bobičasto voće dobićete neophodnu energiju u vidu ugljenih hidrata.

Preporučljiva porcija: pakovanje jogurta sa 20 grama voća.

TUNJEVINA SA INTEGRALNIM HLEBOM – 220 kalorija

U kriške integralnog hleba stavite tunjevinu, a zatim preko nje prelijte malo limunovog soka i maslinovog ulja.

Pročitajte i  Najukusnija poslastica koju ste probali: Napravite tart od višanja za samo 15 minuta (VIDEO)

Preporučena porcija: konzerva tunjevine i dve veće kriške hleba.

ĆURETINA I SIR SA JABUKAMA – 240 kalorija

Ako niste raspoloženi za sendvič, na dva ili tri parčeta ćuretine stavite neki od mekanih sireva. Od mesa i sira napravite rolnice za brzi kvalitetni zalogaj.

Pročitajte i 5 najboljih niskokaloričnih užina

Na sve to dodajte nekoliko kriški jabuke i dobićete sve što vam treba za oporavak.

Preporučljiva porcija: oko 120 grama ćuretine, jedan meki sir i jedna jabuka.

 

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *