Ako želite još snažniji trening, jedite ove namirnice! - Men`s Health

Ako želite još snažniji trening, jedite ove namirnice!

MOĆ PROTEINA

Ako želite snažne mišiće, onda morate da birate visokokvalitetne proteinske namirnice i da ih optimalno konzumirate. Za razliku od ugljenih hidrata i masti, proteini nisu primarni izvor energije, ali igraju veoma važnu ulogu u metabolizmu i zdravlju mišića. Veoma je bitno da tokom celog dana konzumirate određene doze proteina, povećavajući unos nakon treninga. Nakon snažnog treninga, koji uključuje dizanje tegova ili trening otpora, uzimanje proteina će vam pomoći da brže oporavite mišićno tkivo koje se tokom treninga izlaže velikom napora, a vremenom prava kombinacija proteina gradi snagu i čistu mišićnu masu. Umesto da koristite suplemente, unosite proteine iz namirnica, jer ćete s proteinima dobiti i veliki broj vitamina i minerala.

Saznajte i 10 nepravedno zapostavljenih izvora proteina

GOVEDINA

Govedina je idealan izvor proteina, a dinstanje ovog mesa je brza i laka tehnika spremanja. Najbolja kombinacija nakon treninga jeste distana govedina sa pirinčem, iz kojeg ćete dobiti ugljene hidrate i sveže povrće, iz kojeg ćete dobiti vlakna.

JAJA

Jaja su jedan od najboljih izvora proteina, a sadrže i neophodne amino kiseline koje su vam potrebne ako želite zdrave mišiće.
Omlet možete da jedete za doručak, ručak ili večeru sa tostom od celog zrna i obezbedićete svom organizmu 25 grama proteina i 15 procenata dnevnog unosa vlakana.

Pročitajte i Ove namirnice su najbolji izvor proteina!

TOFU

Tofu će učiniti svaki sendvič još ukusnijim i brzo će vas zasititi. Ovaj vegetarijanski izvor proteina je prepun masnoća, koje su potrebne zdravom srcu, a kao i povrće, ne sadrži holesterol i omogućava vašim mišićima visokokvalitetan izvor proteina. Svež paradajz i i potočarka preko ovog sendviča će ga učiniti još ukusnijim i pružiti vam male količine vitamina A i C.

Pročitajte i  Najbolji osvežavajući šejk posle treninga

KINOA

Kinoa je žitarica i jedan od najboljih izvora proteina. Možete je dodati supi i učiniti njen ukus još intenzivnijim ili je dodati salati sa crnim psuljem i tofuom.

Ishrana nakon treninga: 5 najboljih namirnica za oporavak mišića

MAHUNARKE

Mahunarke poput sočiva, pasulj i grašak su veoma dobri izvori proteina i ugljenih hidrata. Sočivo sadrži B vitamin koji ubrzava metabolizam, kao i magnezijum koji je dobar za jače kositi i gvožđe, koji je veoma bitano za zdrave krvne ćelije.

PILEĆE GRUDI BEZ KOŽICE

Jedan od najčistijih izvora proteina predstavljaju pileće grudi bez kožice. Porcija od 85 grama sadrži 94 kalorija, 20 grama proteina i samo 1 gram masti, što ih čini savršenim izborom za obrok nakon treninga.

Nahranite mišiće: Piletina s pirinčem i povrćem

MORSKI PLODOVI

Morski plodovi su idealan izvor proteina zato što sadrže nizak nivo zasićenih masti, koje začepljuju arterije. Osim toga, masne ribe koje su bogate omega 3 masnim kiselina mogu da snize nivo triglicerida.

Otkrijte i Pravilno pripremljena riba može da poboljša zdravlje vašeg mozga

Preporučujemo vam da uživate u bakalaru, jer on takođe sadrži i selen, mineral sa moćima antioksidanta koji se uključuje u funkciju enzima.

A.J.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *