Doručak koji povećava nivo testosterona - Men`s Health

Doručak koji povećava nivo testosterona

Testosteron je  “muški” hormon koji igra ključnu ulogu kod građenja mišića i u borbi s masnim naslagama. 

Testosteron se proizvodi u telu holesterolom, u kome su sadržane masti.

U studiji u Journal of Clinical Endocrinology&Metabolism, otkriveno je da su muškarci, koji su jeli više od 100 grama masnoća dnevno tokom dve nedelje imali manje hormona koji se povezuje sa testosteronom – seks hormon globulin. Kao rezultat, imali su veći nivo slobodnog testosterona, jedine forme ovog hormona koji je spreman radi na vašem mišićnom tkivu.

Saznajte i Da li je testosteron najmoćniji lek budućnosti?

ORAŠASTI PLODOVI, JAJA I MESO

Dobri izvori masti, koja vam je potrebna, predstavljaju orašasti plodovi, meso i jaja. Orašasti plodovi su bogati omega 3 masnim kiselinama, koje podižu nivo testosterona, a budući da se testosteron sintetizuje iz holesterola, jaja su takođe sjajna opcija za doručak.

Nizak nivo testosterona: Mogući simptomi i uzroci

Kupujte organsko meso kako biste izbegli hemikalije, a čak i estrogen, jer muškarcima je potreban estrogen u malim količinama koje obično uzimamo svakodnevno. Visoki nivoi estrogena se povezuju sa viškom masnih naslaga, ishranom i izloženosti hemijskom estrogenu može da snizi nivo testosterona, kao i da povećaju rizik za stvaranje krvnih ugrušaka i raka prostate istovremeno smanjujući vaš libido.

Izbegavajte soju, alkohol i hemijski estrogen koji se nalazi u šamponima i plastici.

Kajgana sa brokolijem može da snizi nivo estrogena za polovinu.

TRI SUPLEMENTA KOJE TREBA DA UZIMATE SVAKOG JUTRA

Tamna strana testosterona: Ovo su posledice viška muškog hormona

Vitamin D

U studiji Medinskog Univerziteta u Gracu, muški ispitanici su uzimali 3, 332 IU vitamina D dnevno tokom jedne godine ili placebo. Otkriveno je da je nivo slobodnog testosterona značajno povećan u grupi koja je uzimala vitamin D, a nije bilo promene u grupi koja je uzimala placebo.

Pročitajte i  8 rešenja za borbu protiv bubuljica

Većina muškaraca bi trebalo da uzima 4, 000 IU dnevno, a dobra ideja je da idete kod doktora koji će vam proveriti nivo vitamina D, budući da muškarci uzimaju različite količine vitamina D, a i sve je veći broj muškaraca koji imaju nedostatak ovog vitamina, pa je njima potrebna veća doza.

Cink

Studija Univeriteta u Teheranu u Iranu otkrila je istu korelaciju sa cinkom, nutrijentom koji se takođe povezuje sa zdravom spermom kod muškaraca. Cink povećava nivo testosterona.

Pročitajte i Trening za noge koji povećava nivo testosterona

Morate da testirate nivo cinka koji vam je potreban, a nije loša ideja da počnete od 25 miligrama dnevno.

Masne kiseline

Uzimajte tablete omega 3 masnih kiselina ili pilule ribljeg ulja. Omega 3 masne kiseline smanjuju nivo kortikozola (hormona stresa) u telu i povećavaju nivo testosterona. 

A.J.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *