Neka transformacija počne: 6 vrsta semenki koje morate da probate - Men`s Health

Neka transformacija počne: 6 vrsta semenki koje morate da probate

ČIA SEMENKE

Jedna kašika sadrži: 60 kalorija, 3 grama proteina, 3 grama masti i 5 grama ugljenih hidrata

Saznajte i Šta će vam se dogoditi s telom ako svaki dan jedete seme lana

Ove semenke su koristili i Asteci, a nije ni čudo kada su bogat izvor zdravih vlakana,omega 3 masnih kiselina i biljnih proteina. Upravo ove semenke mogu biti ključni sastojak za izgradnju vaših trbušnjaka, a uz izgradnju mišića, pomažu pri regulisanju odnosa šećera u krvi i daju osećaj sitosti. 

Možete jesti crne i bele čia semenke, ali imajte na umu da se nutritivno veoma razlikuju. Zbog svog neutralnog ukusa, možete ih konzumirati sa različitim vrstama namirnica, od jogurta, sira do raznovrsnih salata. 

SEMENKE KONOPLJE

Jedna kašika sadrži: 57 kalorija, 3 grama proteina, 4 grama masti i 1 gram ugljenih hidrata 

Ako želite da nabildujete mišiće, uvrstite seme konoplje u vašu ishranu i nećete se pokajati. Ovo mekano seme obezbeđuje visok kvalitet biljnih proteina, a otkriveno je da od svih biljaka, upravo seme konoplje sadrži najkvalitetniji nivo proteina. Osim toga,semenke konoplje sadrže omega 3 i 6 masnih kiselina,amino kiseline (koje pomažu u izgradnji mišića) i pristojna doza minerala, uključujući veoma važne, kao što su gvožđe, kalcijum i magnezijum.

Semenke konoplje su izuzetno ukusne i imaju ukus sličan borovom orahu ili suncokretovim semenkama.

SEMENKE BUNDEVE

Jedna kašika sadrži: 47 kalorija, 2 grama proteina, 4 grama masti i 1,5 grama ugljenih hidrata

Semenke bundeve – jedna od najzdravijih grickalica

Bele semenke i nezasićene masti iz bundeve, učiniće čudo za vaš celokupan organizam. U semenkama se nalazi gvožđe, magnezijum, cink (koristan za rast testosterona) i vitamin K, a upravo ovaj vitamin sprečava razvoj dijabetesa tipa 2.

Bilo da su sveže ili pečene, ove semenke jedite bez soli. Poput drugih semenki odlično se slažu sa različitim namirnicama.

Pročitajte i  Umesto da izgorite povrće, grilujte ga

SEME LANA

Jedna kašika sadrži: 37 kalorija, 1 gram proteina, 3 grama masti i 2 grama ugljenih hidrata

Ove semenke imaju mnogo benefita, pune su rastvorljivih vlakana, koje regulišu digestivni rad, krvni pritisak i apetit.

Saznajte i Zašto bi češće trebalo da jedete seme lana?

Istraživanja su pokazala da konzumacija lana pomaže u regulaciji krvnog pritiska i postojanosti apetita, a sve to zahvaljujući visokom nivou lignana u vlaknima, koja su vodeći izvor omega 3 masnih kiselina i alfa-linoleinskih kiselina (ALA).

Cele semenke lana imaju tvrd omotač koji je ponekad teško svariti, stoga je mnogo bolje da ih sameljete i mešate sa drugim namirnicama.

Da biste zadržali svežinu ovih semenki držite ih u frižideru.

SEMENKE SUNCOKRETA

Jedna kašika sadrži: 51 kaloriju, 2 grama proteina, 4,5 grama masti i 2 grama ugljenih hidrata

Semenke suncokreta sadrže nezasićene masti, kao i čitav dijapazon minerala, kao što su magnezijum, bakar i mangan uz nepobitno postojanje visokog nivoa vitamina A, koji je ključan antioksidant koji smanjuje rizik od različitih tipova kancera.

Pročitajte i 5 neverovatnih dobrobiti semenki suncokreta

Osim što možete da ih jedete same, možete ih mešati sa raznim pastama, jogurtom ili u šejkovima.

SEMENKE SUSAMA

Jedna kašika sadrži: 51 kaloriju, 2 grama proteina, 4,5 grama masti i 2 grama ugljenih hidrata

Semenke susama sadrže neophodne doze važnog kalcijuma, koji je poznat kao ključni mineral za izgradnju jakih kostiju i fleksibinih mišića.

Pročitajte i Fantastični obroci koji će ojačati mišiće

Pospite namirnice koje jedete sa susamom i učinićete korist svom telu zbog njegovih antioksidantskih svojstava. Semenke susama su u azijskoj kuhinji nezamenjiv sastojak, jer su odličan dodatak povrću, grilovanoj ribi pa čak i burgerima.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *