Najbolji doručak za vrele dane - Men`s Health

Najbolji doručak za vrele dane

Međutim, svima nam je jasno da u vrelim letnjim danima ne možemo da jedemo bilo šta. Na +30 uopšte nije prijatno doručkovati recimo klasičnu ovsenu kašu,koja se uglavnom jede topla i najbolji je izvor vlakana i energije neophodne za jedan radni dan.

ŠTA DORUČKOVATI?
Činija ovsene kaše je vaša dnevna doza borbe protiv holesterola, sadrži visoku koncentraciju vitamina E koji krvne sudove čini otpornijim, štiti ćelijske membrane ali i povećava polodnost, kao i veliki izvor lipida, sastojaka koji se najlakše pretvaraju u energiju zbog kojih je ovsena kaša nezamenjiva kada je u pitanju prvi dnevni obrok. Najbolji način da uživate u ovom za organizam blagotvornom obroku u letnjim mesecima jeste naravno da ga jedete hladnog. Potopite ovas prethodno veče ili nekoliko časova pre obroka u činiju obranog mleka ili jogurta, da bi omekšao.

Ne kuvanjem ovasa dobijate i određene beneficije, osećaj sitosti trajaće duže. Samanta Stivens, glavni kuvar i vlasnik OatMeals kafea u Njujorku, specijalizovanog za jela na bazi žitarica, u svom meniju opredelila se za kaše od sirovog ovasa jer ovakav ovas pomaže da se tečnost brže absorbuje.
Ukoliko napravite kašu na ovaj način i ostavite je preko noći u frižideru, da bi ste imali oosvežavajući letnji doručak, iskoristite savet Stivensove i dodajte zobene pahuljice i bobice aronije, ne bi li se jelo malo zgusnulo.
Načini da ovaj doručak učinite ukusnijim i još zdravijim su brojni. Zasladite kašu medom, dodajte orase, sušeno ili sveže voće.

Pročitajte i  LCHF dijeta: savršena za ljubitelje masne hrane
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *