Doručkovati ili ne – pitanje je sad - Men`s Health

Doručkovati ili ne – pitanje je sad

Kako stručnjaci objašnjavaju, postoji namanje tri fenomenalna razloga da dan započnete ukusnim i hranljivim obrokom umesto jakom kafom i žurbom.

POBOLJŠAVA RASPOLOŽENJE I DAJE ENERGIJU

Zahvaljujući esencijalnoj aminokiselini, tripofanu, koji unosimo hranom bogatom ugljenim hidratima, naše raspoloženje se može znatno popraviti nakon obroka. Serotonin, hormon sreće, nalazi se čokoladi i raznim prelivima, a omega-3 masne kiseline koje preventivno deluju protiv depresije, glavni su sastojak ribe i njenih proizvoda. Možda niste svakodnevno u mogućnosti da doručkujete ribu, ali kroasan sa čokoladom će vam obezbediti malo energije i popraviti raspoloženje.

Saznajte i Ovako izgleda najzdraviji mogući doručak!

POZITIVNO UTIČE NA KONCENTRACIJU

Pravilnim odabirom hrane za doručak, posebno zdravog voća i povrća, pozitivno ćete uticati na koncentraciju, pamćenje i raspoloženje. Među namirnice koje najefikasnije hrane mozak, spada bobičasto voće, citrusi, zeleno lisnato povrće i luk. Ova informacija može biti dragocena za početak navikavanja na doručak, pa tako u početku umesto omleta možete pojesti šaku borovnica ili napraviti laganu salatu koja će vam dati energiju i potencijalno otvoriti apetit.

Otkrijte i Hrana koju nikako ne smete jesti za doručak

PODSTIČE PRAVILNO FUNKCIONISANJE ORGANIZMA

Da bi organizam pravilno funkcionisao, potrebne su mu hranljive materije, koje od ranog jutra možete obezbediti doručkom. Ako se osećate umorno, pospano i dekoncentrisano, zapitajte se da li je mogući uzrok preskakanje obroka. Izbegavati hranu ujutru je veoma iscrpljujuće za organizam, koliko god da je odmoran, smatraju naučnici. Razlog leži u tome što nam je hrana potrebna svaki dan i telo prirodno „očekuje“ da od samog buđenja bude uhranjeno i time spremno za predstojeće obaveze.

Pročitajte i 5 fantastičnih načina da ovsene pahuljice budu ukusniji doručak

Izvor: Buka

Pročitajte i  8 namirnica za zdrav život
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *