Sprečite gojenje tokom zime ovim namirnicama - Men`s Health

Sprečite gojenje tokom zime ovim namirnicama

Usled smanjene fizičke aktivnosti i jače hrane, često “nabacimo” nekoliko kilograma tokom zime. Otkrijte koje namirnice možete da jedete bez bojazni da ćete se ugojiti tokom hladnijih meseci.

LUK

Luk sadrži malo kalorija zbog čega je idealan za one koji žele da izgube višak kilograma. Za najbolji učinak bilo bi dobro da ga jedete često i da ga termički ne obrađujete. 

Doručak: 9 namirnica koje ubrzavaju mršavljenje

ZELENA PAPRIKA

Puna vitamina, ne samo da će vam pomoći da gubite kilograme, već i da ojačate imunitet. Zelena paprika ubrzava metabolizam te je izuzetno korisna ukoliko želite da se oslobodite viška masnog tkiva sa stomaka.

Pročitajte i Ovo su namirnice koje će smanjiti obim vašeg struka!

ČILI PAPRIČICA

Pod uslovom da volite ljuto! Istraživanja pokazuju da čili papričice suzbijaju apetit i povećavaju sposobnost tela da sagori masnoće.

Pročitajte i Sjajna vest za sve ljubitelje ljutog ukusa!

KRASTAVAC

Odličan za salatu, a zbog toga što sadrži veliku količinu vode ubija vam osećaj gladi. Zato, svaki put kada vam se nešto gricka, oljuštite jedan krastavac i pojedite nekoliko kriški. Osećaj sitosti ćete ubrzo osetiti, a takođe, krastavac će vam pomoći da izbacite toksine iz vašeg tela.

Saznajte i Kako da smršate ako ste po ceo dan na poslu? 

ŠARGAREPA

Odlična za vid, ali i za vitku liniju. Dobro je što je uvek možete grickati sirovu i tako pomoći sebi da se rešite masnih naslaga.

Moćna hrana: 8 namirnica koje morate jesti

ZELENO LISNATO POVRĆE

Spanać, zelje, brokoli su namirnice koje će učiniti da se osećate sito. Pune vlakana, vitaminima i mineralima, vaš organizam učiniće otpornim na viruse koji haraju.

Pročitajte i  Zimski klasik: 5 grešaka zbog kojih kuvano vino nema željeni ukus

CELER

Celer, isto kao i krastavac, sadrži mali broj kalorija i pun je vode, tako da vam i on može pomoći u mršavljenju.

Saznajte i 7 namirnica od kojih ćete još više ogladneti

BUNDEVA

Bundeva je puna vitamina i svaki put kada je pojedete imaćete više snage. Tu dodatnu snagu iskoristite za fizičku aktivnost ili makar prošetajte, ukoliko niste spremni za ozbiljan trening.

Izvor: Vestionline

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *