Da li se zaista gojimo od kasnih noćnih obroka? - Men`s Health

Da li se zaista gojimo od kasnih noćnih obroka?

DA LI JE KONZUMIRANJE HRANE NOĆU (NE)ZDRAVO?

Mišljenja naučnica su podeljena: neke studije ističu da je kasno konzumiranje hrane vrlo štetno, dok druge čak daju prednost noćnim obrocima.

Saznajte i 5 načina da se rešite nadimanja i smršate preko noći

Nutricionista Men’s Health-a Alen Aragon je bio izričit kada je ova tema u pitanju: “Bez obzira da li jedete rano ujutro ili kasno noću, kalorije su kalorije”.

POTROŠNJA ENERGIJE

Potrošnja energije tokom dana se obavlja na nekoliko načina i deli se u dve grupe, aktivnu i odmarajuću energiju.

Aktivna energija uključuje šetanje, trčanje i vežbanje, a pod odmarajućom energijom podrazumevamo cirkulaciju krvi i disanje.

Čak i kad spavamo telo troši energiju da bi nas održalo živim.

U međuvremenu, tokom celog dana energiju ili skladištimo ili trošimo masne naslage.

Otkrijte i Zašto ogladnite u toku noći?

PROSEČNA ENERGETSKA POTROŠNJA

Prosečna energetska potrošnja iznosi 2.000 kalorija dnevno. Stoga, ako pojedete 2.000 kalorija, vaša telesna težina će ostati ista, ali ako unesete više kalorija nego što potrošite, rizikujete da se ugojite.

VREME KONZUMIRANJA HRANE NIJE PRESUDNO ZA GOJENJE

Stručnjaci koji zagovaraju tezu da nije važno kada jedemo, smatraju da je potpuno jednako ako unos kalorija podelimo na tri obroka ili na samo jedan noćni obrok.

Ranije tokom dana pre obroka, vaše telo će biti u svojevrsnoj fazi posta, jer ne uzimate puno kalorija. Kasnije tokom dana nakon obilnijih obroka naše telo polako počinje da skladišti masne naslage. Ukoliko jedete velike količine hrane ujutro, prolazićete kroz isti proces samo u obrnutom smeru. Nevezano od dela dana, unos kalorija će odlučiti da li će te dobijati ili gubiti na težini.

Pročitajte i  Tajno gorivo za vaše telo

Pročitajte i Ovo je vaš organizam sat vremena nakon što ste pojeli burger

Na kraju krajeva, da biste zadržali trenutnu kilažu, jedite kad vi želite ali se nemojte prejedati. Ako želite da izgubite kilograme, uradite isto samo sa manjim unosom kalorija od standardnog.

Imajte na umu da dosta zavisi i od individualnih faktora, kao što su stil života, genetika i uticaj životne sredine.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *