Ove namirnice će vas samo trenutno zasititi - Men`s Health

Ove namirnice će vas samo trenutno zasititi

Pročitajte i 7 namirnica od kojih ćete još više ogladneti

PROTEINSKI ŠEJKOVI S VODOM

Proteinski šejkovi prate isto pravilo kao i topla čokolada: mnogo su ukusniji kada se prave sa mlekom, a ne sa vodom. Šejkovi s vodom će vas ostaviti manje zadovoljnim i gladnim.

Studija iz British Journal of Nutrition iz 2013. godine otkriva da su muškarci koji su pili širok spektar različitih proteinskih pića osetili manju glad i veće zadovoljstvo kada su pili gušća, kremastija pića sa visokim procentom ugljenih hidrata.

Naučnici spekulišu da gušća i kremastija pića povezujemo sa većim zadovoljstvom i punijim stomakom.

TAMNA ČOKOLADA I MORSKA SO

Ovo će možda biti jedna od najboljih kombinacija koje ćete probati, ali svako ko je jeo puter od kikirikija sa perecom zna da će ga slano-slatka kombinacija gotovo nemoguće zasititi.

“Mi smo biološki predodređeni da slatke i slane ukuse prepoznajemo kao čuvare preživljavanja, dok kisele i gorke senzacije prepoznajemo kao toksične i neukusne”, kaže Alan Aragon, američki nutricionista koji je radio sa mnogim profesionalnim sportistima.

Prisustvo masti kao na primer u čokoladi može da poveća ukus i zadovoljstvo zbog prisustva šećera i soli uzrokujući prejedanje.

Otkrijte i 11 razloga zašto ste uvek gladni

KINESKA HRANA

Mononatrijum glutamat je hemijsko jedinjenje koje se dodaje kineskoj hrani kako bi se povećao ukus, a može da izazove suprotan efekat i poveća glad.

Naučnici sa Univerziteta Sussex u Velikoj Britaniji su otkrili da su ljudi koji su jeli kinesku hranu bili manje gladni nakon 30 minuta od obroka, ali da se njihov apetit povećao samo sat vremena kasnije.

HLEB

Rafinisani ugljeni hidrati mogu da budu okidač kod žudnje za hranom, otkriva studija iz American Journal of Clinical Nutrition iz 2013. godine.

Pročitajte i  Dejvid Gandi: 4 stvari koje čine život lepšim

Pročitajte i Evo zašto ste i dalje gladni nakon doručka

Ovaj osećaj gladi izaziva kukuruzni sirup sa visokim procentom fruktoze koji se nalazi u hlebu, a koji izaziva porast, a potom i strmoglavi pad šečera u krvi.

Naučnici spekulišu da ovo ne aktivira možda samo glad, već i centre za zavisnost i nagradu u mogzu, izazivajući da još više žudite za procesuiranom hranom.

ALKOHOL

Studija iz 2013. godine otkriva da svi muškarci koji konzumiraju dodatne 433 kalorije dnevno pripadaju grupi muškaraca koji piju umerene doze alkohola i nijedan od njih ne pripada grupi apstinenata od alkohola.

Međutim, stepen stimulisanja gladi konzumiranjem alkohola zaista zavisi od toga koliko čašica popijete.

Saznajte i 3 načina da suzbijete glad (bez unošenja kalorija)

Britanski naučnici otkrivaju da samo dva pića dnevno značajno povećavaju količinu hrane koju ljudi pojedu, a to je verovatno zbog toga što alkohol poboljšava ukus hrane, a istovremeno snižava vaše inhiibcije i omogućava da zaboravite na dugoročne posledice konzumiranja dve velike porcije hrane.

A.J.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *