Kako izbeći neželjene kilograme na odmoru - Men`s Health
Sun. Nov 18th, 2018

Kako izbeći neželjene kilograme na odmoru

Standarno letovanje uključuje izobilje i preterivanje u svemu, što se tiče hrane mora se probati sve, pije se više nego inače i izlazi se svako veče. Mnogo lepih i nezaboravnih trenutaka koji ostaju u sećanju ali po povratku u vaš stan, ogledalo u hodniku će vam već sa vrata reći da nezaboravni  trenuci nisu sve što ste poneli kao uspomenu sa odmora.

KAKO TO SPREČITI?
Održavanje zdrave ishrane je skoro nemoguće na putovanju, jer upravo je hrana jedan od lepših delova putovanja. Takođe, ukoliko se ne upustite u avanturistički pohod kada je u pitanju tamošnja lokalna kuhinja, nećete dobiti potpuno iskustvo pravog putovanja.

DA LI POSTOJI REŠENJE?
Rešenje je da budete iskreni prema sebi o prirodi svog putovanja i pravite planove u skladu sa tim. Za početak, u toku puta u avionu ili autobusu, nemojte jesti stvari koje inače ne jedete. Nepotrebne grickalice i gomilu sendviča koje ste poneli iz predostrožnosti  i na kraju pojeli sve, da se ne baci.
Međutim, ni hoteli ne olakšavaju situaciju po pitanju hrane i nude izazove u svom maniru. Svaki put kada otvorite meni, pomislite da bi ste svakako trebali naručiti grilovanu piletinu i salatu ali izgled hamburgera sa bogatim nadevom ipak prevagne u izboru večere.

Najjednostavniji način da izbegnete ovu sitaciju i neželjene kilograme koje ćete sa mukom skidati znojeći se u teretani nakon odmora, jeste da uopšte ne gledate meni.  Ako ne otvorite meni ne možete ni biti u iskušenju. Pozovite sobnu dostavu hrane i pitajte da li tog dana služe neku od ne kremastih čorbi i piletnu sa roštilja. Ili naručite odrezak ali umestio pomfrita koji je uglavnom prilog, zatražite porciju mešane salate ili bareno povrće poput brokolija ili špargli.

Pročitajte i  Nova super hrana!

Podsetite sebe na to da kontrolišete ono što možete, dok kog ste u mogućnosti.
Ako je na meniju toga dana obilan obrok, vežbajte pre njega i neće vam biti potebna teretana kasnije.
Obiđite delove grada koji nisu ponuđeni u turističkom razgledanju trčeći, jer je na tim lokacijama manja gužva, ovim potezom bićete samo na dobitku.
Iznajmite bicikli i razgledajte grad i okolinu na ovaj način. Ukoliko ste na moru, najbolji način da se aktivirate jeste plivanje naravno ili jutarnje trčanje pored obale.
Neka vas vaše putovanje motiviše da probate različite forme vežbanja.

Generalno, putovanja se često izmaknu kontroli ali ukoliko planirate unapred sigurno je da se među suvenirama koje nosite kući neće naći i nekoliko dodatnih kilograma.
Jednostavno jer uvek postoji izbor, zašto bi ste se rashladili sladoledom sa slatkim kornetom, kada možete uzeti i obični? Probajte nove ukuse i osetite duh grada, ali ne morate baš svaki dan.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *