Doručak: 9 namirnica koje ubrzavaju mršavljenje - Men`s Health

Doručak: 9 namirnica koje ubrzavaju mršavljenje

 

Predstavljamo vam spisak namirnica koje su se najčešće nalazile na jutarnjem jelovniku osoba koje su uspešno smršale, piše Stvar ukusa.

Pročitajte i 3 napitka od banana koje tope naslage oko struka

KAFA

Osobama koje vole jutarnje vežbe, naročito će prijati koji gutljaj kafe uz jutarnji obrok. Istraživanje objavljeno u International Journal of Sport Nutrition and Exercise Metabolism pokazalo je da konzumiranje kofeinskih napitaka pre vežbanja može povećati sagorevanje kalorija za 15 procenata.

Saznajte i Kako kafa utiče na zdravlje

BANANA

Verovatno ste već čuli za čuvenu “jutarnja banana” dijetu. Ovo voće će vam pružiti energiju i zasititi, pa je odličan izbor za prvi obrok. Možete dodati i druge zdrave sastojke i napraviti zdrav smoothie od banana.

Pogledajte i Doručak za mršavljenje: Za mesec dana – 5 kilograma manje

JAJA

Brojna istraživanja su pokazala da doručak bogat proteinima pruža duži osećaj sitosti i da ćete tako uneti manje kalorija za ručak. Izaberite jaja po svom ukusu – kuvana, poširana ili na oko.

Kako da prepoznate sveža jaja?

BOROVNICE

Ove ukusne bobice su pune antioksidanata, a s njima ćete u organizam uneti i druge hranljive materije, a o kalorijama ne morate da brinete.

Saznajte i 5 alternativa za zdravu ishranu

JAGODE

Dodajte svom doručku i ukusne jagode, obezbedite organizmu izuzetno hranljive materije i bićete zadovoljni brojkama koje pokazuje vaga.

Pogledajte i Saveti za mršavljenje

ČAJ 

Za uspešan gubitak kilograma se naročito preporučuje zeleni čaj. Ovaj lekoviti napitak je bogat antioksidansima, eliminiše slobodne radikale i ubrzava metabolizam.

Pročitajte i Dobre i loše strane zelenog čaja

MLEKO

Ovo je još jedan odličan način da organizmu obezbedite proteine u jutarnjim satima.

TOST OD CELOG ZRNA ŽITARICA

Pročitajte i  25 namirnica koje treba zauvek da izbacite iz ishrane

Ako baš ne možete bez ugljenih hidrata, izaberite peciva napravljena od brašna od celog zrna žitarica. Bogata su vlaknima, pa će osećaj sitosti duže trajati.

Pogledajte i Evo zbog čega ste i dalje gladni nakon doručka

SPANAĆ

Ovo je odlična namirnica za mršavljenje – sadrži dosta vlakana, ali i proteina. Iskombinujte poširana jaja i spanać i uživajte u zdravom obroku.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *