Predlozi za energetski i zdrav doručak - Men`s Health

Predlozi za energetski i zdrav doručak

 

KAČAMAK

Za njegovu pripremu potrebno vam je manje od pet minuta. Ukoliko nemate domaće kukuruzno brašno, možete kupiti palentu iz prodavnice. Kao prilog predlažemo kiselo mleko (u poslednje vreme, sve popularnije ovčije), a ako ste ljubitelj pikantnih ukusa, kao začin možete dodati vlašac, kajmak, mladi sir, med ili mleko.

SALATA OD TIKVICE I KRASTAVCA

Srednji krastavac i manju tikvicu isecite na tanke kolutove. Dodajte maslinovo ulje, jabukovo sirće, mosrku so i susam. Možete napraviti i drugu verziju, sa kiselim mlekom, u tom slučaju salata se priprema bez ulja i sirćeta, samo sa solju i eventualno suvim zelenim začinima.

Pogledajte i 3 vitaminska doručka za sjajan početak dana

SLATKI ZALOGAJ

Na zagrejan tost hleb namažite tanak sloj maslaca (ili kikiriki putera), stavite nekoliko kolutova banana, i par kapi meda. Uz šolju ceđene pomorandže energija je zagarantovana za ceo dan!

OVSENE PAHULjICE

Takođe, neiscrpan izvor energije, a pritom ćete imati osećaj sitosti do ručka. Možete ih jesti sa mlekom (i dodati cimet ili med) ili sa jogurtom (u tom slučaju dodajte sitno seckanu zelenu jabuku, med i mrvljene orahe).

Ukoliko ste ljubitelj ovsenih pahuljica, obavezno probajte ovsenu kašu sa medom.

Pogledajte i Osvežavajući doručak: Ukusan zeleni smoothie

BRZA MIKS SALATA

Jeste li znali da odmrznut kukuruz šećerac nije potrebno kuvati? Ostavite ga preko noći u frižideru da se otopi, a potom mu dodajte tunjevinu u komadima, krupno sečene kriške paradajza i maslinovo ulje. A zarad ubrzavanja metabolizma i energije tokom celog dana, pre doručka popijte čašu mlake vode.

Izvor: Blic žena

Pročitajte i  5 fantastičnih namirnica koje će uništiti želju za slatkišima
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *