5 namirnica koje sadrže više proteina od jaja - Men`s Health

5 namirnica koje sadrže više proteina od jaja

Tvrdo kuvano jaje sadrži 6 grama proteina, ali nije zdravo konzumirati velike količine jaja, pa na vreme otkrijte 5 namirnica koje sadrže i više proteina od jaja:

Saznajte i 5 iznenađujućih izvora proteina

SUŠENE SEMENKE BUNDEVE

Semenke bundeve su možda najpoznatije po izvoru magnezijuma, ali su takođe i bogat izvor proteina: 10 grama na četvrtini šoljice.

SIR GRIJER

U 28 grama grijera, švajcarskog tvrdog sira, ima više od 8 grama proteina.

Otkrijte da li su sirova jaja recept za mišiće

I dok jedna unca (28 grama) sadrži 117 kalorija, možete se vrlo lako zavarati i pojesti nekoliko porcija ukoliko niste pažljivi.

GRČKI JOGURT

Nemasni grčki jogurt sadrži 17 grama proteina i samo 100 kalorija, pa predstavla idealnu užinu.

Saznajte i 5 najboljih niskokaloričnih užina

PEČENA SOJA

Četvrtina šolje pečene soje sadrži 15 grama proteina, kao i prilično veliku dozu vlakana i kalijuma.

Zdrav obrok: Pečeni bademi za – užina za vladare teretane

SUŠENA SPIRULINA

Samo dve supene kašike spiruline, plavozelene alge u obliku spirale, sadrži neverovatnih 8 grama proteina i samo 40 kalorija. Pokušajte da je pospete preko salate ili je konzumirajte uz grilovano povrće.

Pročitajte i Konjsko meso i još 11 ineuobičajenih izvora proteina

A.J.

Pročitajte i  Obradujte sva čula: Recept za najukusniji kolač koji se ne peče (VIDEO)
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *