Letnja hrana koja će vam pomoći da nabildujete mišiće! - Men`s Health

Letnja hrana koja će vam pomoći da nabildujete mišiće!

VIŠNJE

Kada trenirate naporno, upala mišića se često dešava nakon treninga. Višnje mogu da ubrzaju proces oporavka mišića kroz moćne sastojke antioksidante. Intenzivni treninzi mogu da izazovu ozbiljna oštećenja mišićima, bez obzira koliko da im se antioksidanti suprostavljaju.

Saznajte i Ova hrana će vam pomoći da brže i lepše pocrnite

The Journal of the International Society of Sports Nutrition je objavio studiju u kojoj je grupa trkača dva puta dnevno pila sok od višnje sedam dana pre trčanja. Ispostavilo se da ispijanje soka od višanja neposredno pre treniga može da smanji upalu i bol u mišićima.

ZELENI PARADAJZ

Zeleni paradajz sadrži visok nivo jedinjanja tomatidin, a upravo ovaj sastojak sprečava atrofiju mišića i igra ulogu u sintezi proteina mišića.

LUBENICA

Španska studija u Journal of Agricultural and Food Chemistry otkrila je da sok od lubenice može da ublaži bol u mišićima nakon treninga.

Detoks dijeta lubenicom: Smršajte dva kilograma za pet dana

Lubenica sadrži amino kiselinu, L citrulin, koji takođe može da se ponaša i kao vazolidator, koji takođe može da izgradi vaše mišiće.

BOROVNICE

Ovo voće mora da se nađe na vašoj listi ukoliko želite veće mišiće. Imaju moć antioksidanata, koji smanjuje umor u mišićima.

Vašem omiljenom šejku nakon treninga dodajte i šoljicu borovnica i ubrzo ćete videti rezultate.

DINJA

Dinja sadrži nizak nivo fruktoze, pa spada u namirnice koje brzo sagorevaju ugljene hidrate. Nakon celonoćnog spavanja, kada vaše telo resetuje metabolički sat, dodajte dinju vašem proteinskom doručku kako biste dopunili skladište glikogena.

Ovsena kaša s borovnicom: Ukusan obrok za oporavak mišića nakon treninga

TIKVICE

Bogate su vitaminima i mineralima, a posebno magnezijumom, koji igra ključnu ulogu u kontrakciji mišića, podržavajući funkciju aktina i miozina. Kada se vaši mišići kontrahuju, aktin i miozin se smanjuju, a tada se smanjuju i mišićna vlakna.

Pročitajte i  Kontrolišite glad

Konzumiranjem tikvica moći ćete da sprečite neželjene grčeve u mišićima.

PAPRIKA

Paprika je ultimativna letnja superhrana, zato što je prebogata fitohemikalijama, vitaminima, kapsaicinom i enzimima, koji vam udruženim snagama pružaju brojne zdravstvene benefite.

Saznajte i 3 moćna šejka koja će vam vratiti energiju

BLITVA

Blitva je zeleno povrće, koje ima jarke boje po listovima i u stablu, koje liči na vene u ljudskom organizmu. Betacijanin i betaksantin su moćni fitonutrijenti koji, koji daju stabljiki crvenkasto ljubičastu i žutu boju, a pomažu vam da potpuno sinhronizujete svoje telo.

Blitva je takođe bogata magnezijumom, pa ako su vam spanać i kelj dosadili, probajte sa blitvom.

BRESKVA

Jedno od omiljenih letnjih voćki! One su bogate vitaminom B6, niacinom, folatom i vitaminom C. Vitamin B vam pomaže da razbijete zalihe proteina i ugljenih hidrata, dok vitamin C blokira nivoe kortizona.

Pročitajte i 10 razloga da češće jedete breskve

LJUTE PAPRIČICE

Zaljutite svoj tanjir ljutim papričicama! Studije pokazuju da kapsaicin iz ovih papričica može da ubraz vaš metabolizam pomažući vam da isklešete savršenu letnju formu.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *