Na putu vitkosti - Men`s Health

Na putu vitkosti

Kada se čovek naoružava za borbu protiv neprijatelja kakav su suvišni kilogrami, saveznika i saveta nikad na pretek. Iskustva mnogih ranijih istorijskih velikana govore da je za velike pobede potrebna velika strategija. Zašto je ne biste imali i vi?
Vaša strategija za borbu protiv suvišnih kilograma bi trebalo da bude slično motivisana. Ipak, motivacija sama po sebi neće puno pomoći, potrebne su vam činjenice i mudrost na vašoj strani ako želite da započetu bitku dovedete do kraja. Danas se veliki broj naučnika bavi proučavanjem gubitka kilograma tako da svi ostali mogu da sede po strani i posmatraju. Upravo oni su došli do efikasnih saveta, najnovijih i najboljih, koji se nalaze ovde pred vama. Prostudirajte ih, i uvrstite u svoj arsenal za odlučujuću borbu sa svojim smrtnim neprijateljem.

ČESTO MERENJE
Jedan od saveta koje možete čuti je da izbegavate često merenje. Smatra se da ovakav pristup, naročito pri stagnaciji ili sporijem gubitku kilograma, može delovati obeshrabrujuće. Ali, nakon nedavnih rezultata jednog istraživanja njujorških naučnika sa 3500 muškaraca koji su tokom godinu dana izgubili 30 kilograma ustanovljeno je da se 44% procenata ispitanika merilo dnevno.
Sumanuta opsesija? Ne. Po svemu sudeći to se pokazalo kao više nego koristan mehanizam za osmatranje i uzbunjivanje u slučaju da kilogrami počnu da se vraćaju.To je takođe važno i za one koji su dostigli željenu težinu i žele da je održe, jer će jedino tako znati da li im to uspeva ili ne.

ISKLJUČITE TELEVIZOR
Iako su njujorški naučnici to nedavno potvrdili, odavno je poznato da samo gledanje ili miris hrane može podstaći lučenje digestivnih sokova i izazvati glad. U studiji koja je sprovedena, vizuelna stimulacija slikama hrane je povećala moždanu aktivnost za 24 procenata, i to u onom delu korteksa povezanog sa motivacijom i opažanjem.Tako da konstantne reklame raznih prehrambenih proizvoda mogu poprilično testirati vašu uzdržljivost.

MOLITVOM PROTIV KILOGRAMA
Za verujućeg čoveka sve u životu ima svoje mesto. Kada je hrana u pitanju, jede se da bi se živelo a ne živi da bi se jelo.Agape – molitvena trpeza ljubavi predstavlja produžetak liturgijskog služenja, a zajednica vernika pruža me∂usobnu podršku. Jednodnevni i četiri višednevna posta u toku godine kada se uzdržava od mrsne hrane pomažu očišćenju tela i jačanju volje. Na kraju neizostavno oružje verujućeg čoveka je i molitva. Ona nemoguće čini mogućim, teško čini lakim, neprijatno pretvara u prijatno.

PAZITE NA UKUS
Kod zdravih muškaraca glad pojačava osetljivost na slatko i slano.To znači da će mnoge namirnice sa kombinovanjem ova dva ukusa biti još ukusnije kad ste gladni. Kao i uvek, zamka leži u pomisli da gladan muškarac drži situaciju pod kontrolom.Nema šanse. Svaki nutricionista će vam reći: jedite ofanzivno. To znači da češćim obrocima u toku dana jednostavno ne dozvolite da se glad otme kontroli i napravi nepopravljivu štetu.

BADEM ZA UŽINU
Sedamdeset dnevno, da budemo precizni.To je broj koji su naučnici davali ispitanicima pri istraživanju koje je trajalo šest meseci u kombinaciji sa niskokaloričnom ishranom. Rezultat je 18 procenata manja kilaža ispitanika. Odgovor je u gustini hrane. Bademi su namirnice velike gustine koje u svom sastavu imaju zdrave mononezasićene masne kiseline, proteine, vlakna koje sve zajedno doprinose osećaju sitosti. Izaberite sirove, blanširane, bez soli i sličnih dodataka. Petnaest do dvadeset će biti dovoljni za brzu užinu. Pedeset će biti dovoljni da zamene obrok.

Pročitajte i  Brže kuvajte uz ovih 5 saveta

ISKORISTITE DAN
Dugi letnji dani mogu pomoći u skidanju kilaže. Baš zato, možda je najbolje za početak izabrati mesec maj. Tada su dani već dovoljno dugi.Vežbaćete više i jesti manje. Ako završite sa svim obavezama i još uvek je dan, iskoristite ga za trčanje. Nasuprot tome je januar, koji je verovatno najgori mesec za početak. Kada se probudite po mraku imaćete utisak kao da niste ni spavali. Zato će vaš seratonin biti u dubokom nokdaunu, a to će se odraziti i na vaš apetit.

DODAJTE ŽITARICE RUČKU
Jedna nedavna univerzitetska studija je zaključila da zamena obroka žitaricama ozbiljno doprinosi gubitku kilograma. Učesnici ovog ispitivanja su konzumirali dnevno oko 600 kalorija manje i izgubili oko 2 kilograma u periodu od dve nedelje. Ovakav pristup je dobar zbog efikasne i pouzdane kontrole veličine porcija, kao i brze i lake pripreme.

AKUPUNKTURA
Kada su poljski naučnici ispitivali akupunkturu kao pomoć mršavljenju, ustanovili su da su oni koji su primenjivali akupunkturu skinuli 5 kilograma više i 2 boda indeksa telesne mase u poređenju sa onima koji su samo redukovali svoju hranu. Akupunkturolozi objašnjavaju da presurne tačke locirane najviše na uhu daluju kao prekidači na mozak aktivirajući elektronske impulse koji smanjuju apetit. Ovo je tako∂e efikasna metoda u terapiji zavisnosti.

NE ŠTEDITE NA MLEČNIM PROIZVODIMA
Izveštaji o pozitivnom uticaju na zdravlje ovih proizvoda dolaze sa svih strana. Baš takvo jedno nedavno istraživanje je ukazalo da osobe koje su konzumirale 1200 miligrama kalcijuma iz mlečnih proizvoda su izgubile oko 12 kilograma, što je približno oko 10 procenata od njihove ukupne težine. Objašnjenje je sledeće. Nedostatak kacijuma u ishrani će organizmu omogućiti efikasnije stvaranje masti i manju efikasnost u njihovoj razgradnji, prouzrokujuću veće masne ćelije. Da bi unos bio odgovarajući, konzumirajte dve šolje mleka (700 mg), šolju posnijeg jogurta (338 mg), i oko 50 grama sira (287 mg).

KLADITE SE NA SEBE
Takmičarski duh će uvek pomoći dobrim rezultatima. Ako imate nekog prijatelja sa sličnim problemom ukrstite mačeve.Ako ih je više, možete napraviti i ekipe. Tako će euforija možda biti i veća. Merenje na dve nedelje ostavite po strani, a izaberite na šest meseci i na godinu.Ovakva zdrava konkurencija budi sve najbolje u muškarcima. Ipak pazite, mnogi su spremni na sve i svašta kada je novčani ulog u pitanju. Nikome nije cilj da u prevelikom žaru borbe, precenjujući sebe, pokuša čučanj sa 150 kilograma i završi u bolnici nepokretan.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *