Mršavite uz večeru: 8 fantastičnih predloga - Men`s Health

Mršavite uz večeru: 8 fantastičnih predloga

ŠKAMPI, PRAZILUK I TESTENINA OD ŠPINATA 

Praziluk umešan u ovu testeninu sadrži sumporni spoj, alicin koji kad ga telo vari proizvodi sulfidnu kiselinu, a sulfidna kiselina direktno neutrališe sve preteće radikale koje je organizam stekao.

Ako želite da smršate, za doručak jedite banane

ŠKAMPI S PAPRIČICAMA, MASLINAMA I BOSILJKOM 

Laganim plodovima mora valja pridoneti dodatnim ukusom i nutritivnom vrednošću papričice i maslina. Važno je znati da papričica sadrži sva tri snažna antioksidansa: beta karoten, vitamin A i vitamin C. U kombinaciji sa saznanjem da je istraživanje SAD-u ukazuje da jedna trećina zemaljske populacije konzumira premalo vitamina C, a čak pola premalo vitamina A, ovakav obrok se zaista isplati.

PILETINA, TIKVICE I PRŠUTA 

Slanina je poznata po tome što svaki obrok može učiniti slasnijim. Iz tog razloga se koristi kao prilog mnogim jelima. Ovaj jednostavan i zdrav obrok uključuje takozvanu otmenu slaninu – pršutu. Osim pršute, jelo će obogatiti i piletina svojom proteinskom vrednošću.

ODREZAK S PRŽENIM PERŠUNOM, PAPRIČICAMA I MLADIM LUKOM 

Ponekad površni proteini i samo povrće ne mogu da zadovolje ljudsku proždrljivost. Svima je s vremena na vreme potrebna obilna hrana, bogata masnoćom i proteinima poput odreska. Ovo jelo zasitiće bilo koga, a i pružiti osobi pristojnu količinu nutritivne vrednosti putem priloženog povrća.

Saznajte i Ugljeni hidrati za večeru?

PEČENI BAKALAR S MLADIM LUKOM I KROMPIR 

Vreme pripreme ovog jela vrlo je kratko, a većina kuvanja se odvija unutar pećnice. Bakalar ovom jelu pridonosi omega-3 masnim kiselinama koje su poznate po tome što smanjuju nivo triglicerida.

BROKOLI I OMLET OD FETA SIRA S TOSTOM 

Brokoli je bogat vlaknima i sadrži samo 30 kalorija po komadu, dok jaja organizmu pružaju idealnu količinu proteina, dajući osobi osećaj zasićenosti i zadovoljstva.

Pročitajte i  5 namirnica koje sagorevaju masti

SMRZNUTE KRIŠKE BANANE UMOČENE U ČOKOLADU 

Ovaj desert može poslužiti kao slađa varijacija tradicionalnog obroka. Banane sadrže otporan skrob, za koji se veruje da je zdrav ugljeni hidrat koji pomaže telu da sagoreva kalorije. Čokolada, na drugu stranu, osim što pridonosi svojim ukusom, ima i optimalnu količinu masti zdravih za srce.

Pročitajte i Smršajte lako i zdravo uz sedmodnevnu jogurt dijetu!

SALATA OD TIKVICA I GRAŠKA S BULGUROM 

Najbolji deo kuvanja ovog jela je što proključala voda obavlja ceo proces, pa nije potrebno utrošiti mnogo energije na njegovu pripremu.

Izvor: Ordinacija.hr

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *