Namirnice koje ne treba da jedete na plaži - Men`s Health

Namirnice koje ne treba da jedete na plaži

MEŠAVINA ORAŠASTIH PLODOVA I SUŠENOG VOĆA
Glavni krivci za nadutost: so i fruktoza

Pročitajte i Ove namirnice izbegavajte ako želite ravan stomak

Neiskusni ljudi će reći da je kesa orašastih plodova pomešanih sa suvim voćem mnogo bolja alternativa od džipsa i smokija, ali nažalost to nije istina. Kao i ostale grickalice, orašasti plodovi u kombinaciji sa suvim voćem sadrže so, nutrijent koji privlači vodu kao magnet, izazivajući nadutost i zadržavanje vode. A za one koji imaju problem sa apsorbovanjem fruktoze, sušeno voće u miksu samo pogoršava stvari.

Konzumiranje neslanih, sirovih orašastih plodova i voća je bolja varijanta.

SLADOLED
Krivac za nadutost: laktoza

Pesak na plaži je vruć, a vaše grlo je suvo kao pustinja. Jedino logično rešenje je sladoled, zar ne?

Otkrijte koju brzu hranu možete da jedete nakon treninga

Laktoza koja se nalazi u sladoledu izaziva nadutost, gasove i nelagodu u stomaku čak iako niste netolerantni na šećer.

Ipak, moguće je da pojedete kašiku ili dve bez nadimanja, ali ako stvarno želite da očuvate trbušnjake, možda bi trebalo da razmislite o nekom drugom kremastom dezertu.

MEŠANA PIĆA
Glavni krivci za nadutost: alkohol, fruktoza i veštački zadlađivači

Efekat dijuretika koje ima alkohol može da izazove zadržavanje vode u organizmu i nadimanje, a ako popijete nešto slatko poput pinjakolade, vaše telo će morati da proizvedete gasove kako bi pomoglo varenje. Ponekad barmeni dodaju određene veštačke zaslađivače, što izaziva da stomak izgleda naduto i veće.

Saznajte i Osvežavajući smoothie s jagodama od samo 76 kalorija

Bolje je da se odlučite za sveže ceđene sokove.

ZDRAVE PLOČICE
Glavni krivac za nadutost: oligosaharidi i veštački zaslađivači

Većina ovih pločica sadrži izolate soje i proteina koji izazivaju gasove, a soja sadrže i oligosaharide, molekule šećera koji će izazvati neprijatan pritisak i nadimanje.

Pročitajte i  Može li previše tunjevine biti štetno?

Pročitajte i Zdrav dezert: Energetske pločice s jabukom i cimetom

Umesto toga, pojedite lubenicu ili dinju ili neko drugo voće, koji je prirodan diuretik ili salatu s spanaćem i grilovanom piletinom.

GAZIRANA PIĆA
Glavni krivac: karbonizacija

Čini vam se da leti ništa ne prija kao čaša omiljenog gaziranog pića, ali kada pogledate svoj naduven stomak, niste toliko sigurni.

Obična voda je uvek bolji i zdraviji izbor.

Otkrijte da li su gazirana pića dobro rešenje

A.J.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *