Zdravo mršavljenje: Dva kilograma manje za nedelju dana - Men`s Health

Zdravo mršavljenje: Dva kilograma manje za nedelju dana

Tri obroka, dve užine i sledećih šest promena u ishrani su dovoljni da smršate dva kilograma za sedam dana:

VOĆE

Jedite sve vrste voća i u to svim oblicima – sveže, kuvano ili zamrznuto. Najbolji izbor su jabuke, kruške ili bobičasto voće, jer sadrže manje šećera od banana.

Saznajte koliko je kalorično vaše omiljeno voće

POVRĆE

Jedite više povrća – brokoli, kupus, tikvice, zelena salata, spanać…

SKROB

Dozvoljeno je da imate jednu porciju skrobnih namirnica u svakom obroku (pola krompira ili pola šolje žitarica od celog zrna)

Otkrijte i Ako želite da smršate, za doručak jedite banane

NEMASNI PROTEINI

Belanca, piletina, riba, nemasna prasetina ili mahunarke su namirnice koje će vas dugo držati sitima. Nutricionisti preporučuju da deo svakog obroka budu i proteini, od 80-100 grama.

MLEČNI PROIZVODI

Pijte 2 čaše obranog kravljeg ili sojinog mleka. Pored toga, možete piti i do 2 šolje jogurta ili kiselog mleka.

Ovo su namirnice koje sadrže kalcijum (a nisu mlečni proizvodi)

ZDRAVE MASTI

Namirnice nisu toliko zdrave ako ne sadrže masnoću. Ali, važno je da su u pitanju zdrave masti, kao one koje se nalaze u avokadu, maslinovom ulju ili orašastim plodovima.

Uzimajte dnevno dve kašike orašastih plodova, kašiku putera ili četvrtinu avokada.

Izvor: Stvarukusa.rs

Pročitajte i  Konzumirajte ovo i bićete zdravi
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *