7 namirnica od kojih ćete još više ogladneti - Men`s Health

7 namirnica od kojih ćete još više ogladneti

Predstavljamo vam namirnice koje će vas učiniti još gladnijim:

Ove namirnice ODMAH izbacite iz ishrane

BELI HLEB

U nedavnoj španskoj studiji, naučnici su pratili navike u ishrani i telesnu težinu kod više od 9.000 ljudii otkrili su da su oni koji su jeli dve ili više porcija belog hleba dnevno, imali za 40 procenata veće šanse da postanu gojazni u periodu od pet godina, u poređenju s onima koji su jeli manje hleba.

Pročitajte i 4 razloga da zauvek izbacite hleb iz ishrane

CEĐENI SOKOVI

Ova zdrava pića sadrže sav šećer vašeg omiljenog voća, a nimalo vlakana koje se nalaze u pulpi ili kori. To znači da čaša soka može da poveća vaš nivo šećera, a potom da ga opet spusti i dovede do gladi.

Zato kombinujte celo voće i kašiku proteina u prahu kako biste uspostavili ravnotežu šećera u krvi i sitosti.

SLANE GRICKALICE

Postoji razlog zašto vam se jede nešto slatko nakon kesice čipsa. Sve slane grickalice sadrže proste ugljene hidrate,koji mogu da dovedu do povećanja insulina i do njegovog naknadnog pada.

A pošto su vaše nepce i mozak povezani s brzo delujućom energijom slatkim namirnicama, logično je da ćete poželeti da pojedete slatkiš nakon slanih grickalica.

Otkrijte i 4 najbolje grickalice za mršavljenje 

BRZA HRANA

Skoro svaki sastojak brze hrane je dizajniran da vas tera da jedete još. Trans masti, kukuruzni sirup fruktoze, velike količine soli – svi ovi sastojci će učiniti da poželite još više da jedete, jer će se odraziti na povećan apetit i brz pad insulina.

ALKOHOL

Alkohol ne samo da smanjuje sposobnot odabira zdrave hrane već vas čini mnogo gladnijim. Prema istraživanju, koje je objavljeno u Alcohol & Alcoholism, samo tri porcije mogu da smanje nivo leptina u vašem organizmu, hormona koji je dizajniran da odagna glad i pomognu da se osećati sitim za 30 procenata.

Pročitajte i  Ispecite veće mišiće: Mafini sa kikiriki puterom

Saznajte i Zašto je konzumiranje alkohola pre spavanja loša ideja

TESTENINA

Testenina poseduje sve iste probleme kao beli hleb. Standardna porcija kuvane testenine je samo pola šolje kuvane, ali restorani redovno služe po četiri šolje u jednoj porciji.

Kada preopteretite telo jednostavnim ugljenim hidratima, pankreas preterano izbacuje insulin i uskoro ćete proizvesti toliko hormona šećera da će vaš nivo šećera biti nizak, a vi gladni kao vuk.

PICA

Znate da ne možete da pojedete samo jedno parče, ma koliko da je pica velika. To je zato što vaša pica sadrži kombinaciju belog brašna, hidrogenizovanog ulja, sira i soli, kao i ostalih sastojaka, koji mogu da se odraze na vaš nivo šećera u krvi.

Pročitajte i Ovo su namirnice koje će smanjiti obim vašeg struka

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *