Hidratacija hranom: 7 namirnica koje mogu da zamene vodu! - Men`s Health

Hidratacija hranom: 7 namirnica koje mogu da zamene vodu!

Dehidratacija može da izazove mnoge probleme od hroničnog umora do smanjenih fitnes performansa. zato je bitno da unosimo velike količine vode u organizam svakog dana kako bismo bili dovoljno hidrirani. 

Saznajte kojim namirnicama možete da zamenite dve čaše vode dnevno

Međutim, nije na odmet da znate da ne morate da se hidrirate isključivo konzumiranjem tečnosti. Mnoge namirnice sadrže vodu, pa možete da kompenzujete unos vode određenim namirnicama. Ove hidrirajuće namirnice su uglavnom pripadnici porodicama voća i povrća, a pritom su zdrave i bogate nutrijentima uključujući vlakna, vitamine C, A i kalijum.

Pre sledećeg treninga, budite sigurni da ste popili dovoljnu količinu vode, dodajući ovih 10 namirnica u ishranu.

JAGODE (92 procenta vode)

Bogate vitaminom C, kalijumom, folnom kiselinom i vlaknima, jagode takođe sadrže i antioksidante antocijanine, elagičnu kiselinu i kvercetin, a takođe su i zdrav način da zasladite jelo.

Pročitajte i Osvežavajući smoothie s jagodama od samo 76 kalorija

DINJA (90 procenta vode)

Dinja je bogata vitaminom A i C, kao i vlaknima, kalijumom i holinom koji su dobri i za zdravlje srca.

KRASTAVAC (95 procenata vode)

Osim vitamina K, koji pospešuje rast i zdravlje kosi, krastavci takođe pomažu da se zaštitite od bolesti. Sadrži i lignane koji smanjuju rizik od srčanih oboljenja i nekoliko tipova karcinoma.

Pročitajte i Zašto bi trebalo da jedete krastavac

LUBENICA (95 procenata vode)

Lubenica je veoma uspešna u oporavku mišića, ali takođe ne sadrži masti (i samo 49 kalorija po porciji) i bogata je fitonutrijentom likopenom, moćnim antioksidantom.

MLADA ŠARGAREPA (90 procenata vode)

Jedna porcija sadrži samo 25 grama i bogata je vitaminom A i beta karotenom.

Otkrijte koju bolest možete da izlečite pomoću šargarepa

CELER (95 procenata vode)

Fenomenalna niskokalorična grickalica koja je bogata fitonutrijentima kao što su fenolna kiselina, flavonoli i fitosteroli.

Pročitajte i  6 namirnica za definiciju mišića

PARADAJZ (94 procenta vode)

Samo 22 kalorija i nula masti sadrži jedan paradajz srednje veličine. Sadrži i alfa-lipoičnu kiselinu koja pomaže telu da pretvara glukozu u energiju.

Saznajte i Koje namirnice treba jesti kuvane, a koje presne

A.J.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *