Ovo su namirnice koje će smanjiti obim vašeg struka! - Men`s Health

Ovo su namirnice koje će smanjiti obim vašeg struka!

Dejvid Zinzenk vam uz pomoć svoje knjige Zero Belly Diet pomaže da dođete do savršenog struka. Prema njegovoj teoriji, možete da jedete normalno, ali samo da malo povedete računa o namirnicama, koje konzumirate. 

Saznajte i 6 novih pravila zdrave ishrane

CELO JAJE

Dejvid savetuje da izbegavate da jedete isključivo belance i da jedete normalno – celo jaje. Iako ćete uneti više kalorija, unećete i vitamine koji utiču na metabolizam i sagorevanje masti na području stomaka.

PEČENI KROMPIR

Izbegavajte pomfrit, jer je pržen na masti, ali pečeni krompir možete jesti. Naime, on je hranjiv i držaće vas dugo sitim.

Pročitajte i Kako da skinete 5cm masnih naslaga sa stomaka

ZOBENA KAŠA

Iako ona i nije sinonim za zdravu hranu, zobena kaša će vas dugo održati sitim i to čak do četiri sata nakon doručka, prema poslednjim istraživanjima. Bitno da je spremljena na tradicionalan način i nema brige. Manje kalorija unećete tokom dana i stoga imati ravan stomak.

JABUKE

Nemojte da pijete voćne sokove, već jedite voće. Unećete u organizam više vitamina, a manje kalorija. U sokovima se nalazi veoma mnogo šećera odgovornog za nakupljanje masti u području stomaka, a to je ono što želite da izbegnete.

Pročitajte i Ovo su namirnice koje će izgraditi vaše trbušnjake

BIFTEK ILI BILO KOJI KVALITETAN KOMAD MESA 

Možete da jedete i meso s roštilja, samo ako je kvalitetno. Dobri proteini su veoma značajni za vaš metabolizam. S druge strane, mast s lošeg mesa može uništiti vaše zdravlje, kao i lepotu.

SENF

Ako volite da dodate vašoj hrani nekakav začin, onda neka to bude senf. Izbegavajte kečap i majonez. Senf je aromatičan, kalorijski oskudan i ubrzava metabolizam. Kečap je, s druge strane, pun kalorija i nezdravih šećera.

Pročitajte i  5 namirnica koje sadrže više kalijuma od banane

Saznajte kojih 6 namirnica pogrešno jedemo

KEFIR

Manje je mastan od običnog jogurta, ima malo kalorija, a veoma je zdrav i efikasan u borbi s masnim naslagama. Svi ostali jogurti mogu da vas nadimaju (ako ste osetljivi na laktozu) i mogu da imaju i više šećera nego što biste ikad mogli da pretpostavite.

SPANAĆ

Svako povrće je dobro, a spanać pogotovo. Osim što sadrži vodu pa ste duže siti, spanać sadrži i komponente koje uspešno smanjuju apetit.

Otkrijte i pravila ishrane za trbušnjake

Izvor: Stvarukusa.rs

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *