Eksplozija snage - Men`s Health

Eksplozija snage

KOFEINSKA ŽVAKA
Ne više od 15 minuta pre treninga. 300 miligrama kofeina. Biciklisti, u skorašnjoj Kent State studiji, koji su žvakali kofeinske žvake pet minuta pre početka treninga okretali su pedale brže nego kada su ih žvakali sat vremena pre vožnje. Kofein iz žvake se trenutno apsorbuje i to rezultira brzim skokom vaše spremnosti da se trudite i podnesete bol, objašnjava autor studije prof. dr Edvard Rajan.

CVEKLA
1 ili 2 sata pre vežbanja. Dve velike cvekle, pečene ili izblendirane. Novo istraživanje sa Sent Luis univerziteta otkrilo je da su trkači koji su jeli pečenu cveklu pre treninga trčali brže i umarali se manje od onih koji nisu. Cvekline soli pomažu krvnim sudovima da se rašire i povećavaju dovod kiseonika u vaše mišiće. Ne brinite za razliku od soli u obrađenoj hrani, ova koja potiče iz povrća nije povezana sa zdravstvenim problemima.

KREATIN I SODA BIKARBONA
Dozirajte ih dva dana pre visoko intenzivnog treninga. 10 grama kreatina + 0.1 gram sode bikarbone po kilogramu vaše telesne težine. Popijte to (rastvoreno u vodi) u okviru četiri jednake porcije tokom dana. U novoj studiji objavljenoj u časopisu Journal of Strength and Conditioning Research otkriveno je da ova kombinacija povećava vašu snagu više nego sam kreatin. Kreatin popravlja energetsku efikasnost tela, dok soda bikarbona pomaže da izbacite mlečne kiseline.

Pročitajte i  Antioksidanti

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *