Srećna hrana - Men`s Health

Srećna hrana

Studija koju su sproveli britanski i američki istraživači otkrila je da ljudi koji jedu više od dve porcije voća i povrća dnevno pokazuju viši nivo sreće od onih koji jedu manje. Još jedan podatak: Što više plodova pojedete, više će se više popraviti vaše raspoloženje. Ljudi koji su jeli sedam do osam porcija voća i povrća dnevno bili su najsrećniji od svih. Iako istraživači upozoravaju da ovo otkriće ne potvrđuje uzročno posledičnu vezu, kažu da bi dalja istraživanja o povezanosti hrane i raspoloženja, mogla da pojasne stvar.

BRZI ZALOGAJ: PARFE OD LIMUNA I JAGODA
Za brzi doručak pun voća, ili desert, zagrejte jednu šolju smrznutih jagoda (ili nekog drugog bobičastog voća) u šerpi ili mikrotalasnoj. Prelite sa pola polje žitarica i pola šolje nemasnog jogurta sa ukusom vanile i malo rendane kore limuna.

MANJE JE VIŠE
Napravite sopstvenu nutritivnu mikro elektranu. Naučnici sa Univerziteta Merilend otkrili su da većina mikrozeleniša (nezreli listovi biljaka) sadrži veću koncentraciju vitamina i antioksidanasa koji sprečavaju bolesti, nego njihovi odrasli rođaci. Teško ih je naći u radnji, pa zato uzgajajte sami. Crveni kupus, korijander i amarant imali su najviši nivo antioksidansa među svim proučavanim biljkama. Pomešajte ove bebe biljaka sa uobičajenom salatom ili ih koristite kao sastojak za sendviče. (Potražite savete o uzgajanju na growingmicrogreens.com)

SAVEZNICI ZDRAVLJA
Grickajte određeno povrće da biste pobedili rizik od kancera. Italijanska studija je otkrila da konzumiranje krstastog povrća najmanje jednom nedeljno može da smanji rizik od oralnog, kancera jednjaka, debelog creva i bubrega, u odnosu na situaciju u kojoj se takvo povrće jede retko ili nimalo. Krstasto povrće (poput brokolija, karfiola, kupusa i kelja) sadrži sastojke pod imenom glukozinolati koji mogu da spreče razvijanje tumora, kažu istraživači.

Pročitajte i  8 čudnih razloga koji se kriju iza konstipacije

Pivo za mišiće
Naručite veliko, spasite biceps? Japanski naučnici su otkrili da kada neaktivni miševi konzumiraju 8-PN, flavanoid koji se nalazi u pivu, zadržavaju više mišićne mase od onih koji ne dobijaju ovaj sastojak. Poteškoća? Morali biste da popijete 384 piva svaki dan da biste uneli dovoljnu količinu 8-PN. Još istraživanja je potrebno da bi se videlo da li koncentrat ovog sastojka ima isti efekat i na ljude. Do tada, gradite mišiće u teretani, a ne u baru.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *