Koja kombinacija namirnica je idealna za ručak? - Men`s Health

Koja kombinacija namirnica je idealna za ručak?

Naučnici s Univerziteta “Purdue” otkrili su da je savršena kombinacija za ručak, koja će vašem telu pružiti još više zdravih antioksidanata jeste spoj jaja i povrća.

Pročitajte i Očistite kuvano jaje za manje od 30 sekundi (VIDEO)

ISTRAŽIVANJE

Rezultati studije su pokazali da su mladi i zdravi momci koji su, uz mešano povrće jeli i tri kuvana jaja, apsorbovali devet puta više karotenoida, grupu antioksidanata koji je pronađen u paradajzu, šargarepi, slatkom krompiru i spanaću, u odnosu na grupu momaka koji su jeli čistu salatu.

Karotenoidi kao što su beta karoten i likopen poboljšavaju anti upalne benefite koji mogu da poboljšaju zdravlje vašeg srca.

Saznajte i Zbog čega ne treba držati jaja u vratima frižidera

KAROTENOIDI SMANJUJU RIZIK OD BOLESTI

Ranija istraživanja su pokazala povezanost karotenoida sa sniženim rizikom od raka prostate, bešike i pluća.

Kako biste zaista osetili pravu delotvornost ovih antioksidanata, morate da ih apsorbujete ispravno, pa je potrebno da ih jedete sa namirnicama koje sadrže masti.

ŠTA AKO NE VOLITE JAJA?

Konzumiranje jaja su glavni način da ozbiljno poboljšate unos nutrijenata, ali ako niste njihov ljubitelj, pokušajte sa kombinovanjem povrća (bogatog karotenoidima) s ostalim namirnicama, koje sadrže masti poput kašičice maslinovog ullja, pola avokada ili badema.

Recept: Fenomenalan obrok posle treninga: Slanina s povrćem i piletinom

Konzumiranjem namirnica koje sadrže otprilike 15 grama masti postižete isti efekat kao da ste pojeli tri jaja.

Pročitajte i  Kalorije za posle treninga: Obrok u 3 koraka
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *