Čokoladna dijeta: Mršavljenje i smanjenje bora bez gladovanja! - Men`s Health

Čokoladna dijeta: Mršavljenje i smanjenje bora bez gladovanja!

Ova sedmodnevna čokoladna dijeta podrazumeva tri glavna obroka: doručak, ručak i večeru plus jedan slatkiš i jednu ukusnu užinu svaki dan. Tokom trajanja dijete pijte najmanje osam čaša tečnosti dnevno – vode, čaja i kafe sa obranim mlekom. Alkohol u ovoj dijeti nije dozvoljen.

Otkrijte 5 odličnih razloga da odmah popijete toplu čokoladu

Preporučuje se najmanje 30 minuta šetnje svaki dan.

Ako se budete pridržavali ove dijete mesec dana, možete da izgubite i do 7 kg.

PRVI DAN

Doručak: 30 g čokoladnih pahuljica s obranim mlekom. Jedna voćka.

Ručak: Integralna lepinja sa jednom kašikom manje masnog majoneza, 1/2 iseckanog avokada, dva prstohvata pinjola i mešana salata.

Pročitajte i UN dijeta za dugotrajne rezultate

Večera: 150g sira od soje – tofua, boranija, kupus, jedan crni luk, biber i pečurke dinstane u tiganju na malo rafinisanog maslinovog ulja (dodati malo vode ako je potrebno i soja sosa po ukusu). Servirati sa 50 g integralnih testenina.

DRUGI DAN

Doručak: 1 kuvano jaje sa dve kriške integralnog tosta.

Ručak: Bilo koja bistra supa (ne kremasta) i dva tosta od integralnog hleba sa tanko namazanim eurokremom (Nutelom).

Večera: Tunjevina sa miks salatom napravljenom od jedne konzerve mešanog pasulja, paradajza, zelene salate i luka.

TREĆI DAN

Doručak: 1 kesica čokoladne ovsene kaše sa obranim mlekom i jedna jabuka.

Ručak: 25 g mladog sira i 4 šnita šunke sitno iseckati i pomešati sa seckanim paradajzom, krastavcem, celerom, zelenom salatom i začiniti po ukusu. Jedna čokoladna bananica.

Večera: 4 kriške pečene piletine, 2 krompira srednje veličine i neograničena količina zelenog povrća (sirovog, parenog, barenog ili sa roštilja). Jedna kruška.

Saznajte kako da smršate pet kilograma za tri dana 

ČETVRTI DAN

Doručak: Voćna salata napravljena od tri različite voćke po želji. Jedna šolja niskomasnog jogurta ili kefira.

Pročitajte i  77

Ručak: Integralna kifla sa viršlom, naseckanim crnim lukom prženim na teflonu na vrlo malo ulja, čeri paradajz, zelena salata i kečap.

Večera: Jedan pripremljen obrok ispod 350 kalorija. Jedan red crne čokolade.

Recept: Ručak ispod 400 kalorija: Mediteranska salata s tunjevinom

PETI DAN

Doručak: Dve kriške integralnog tosta sa tanko namazanim euro-kremom.

Pročitajte i Detoksikacija organizma: Dvodnevna dijeta jabukama

Ručak: Omlet od dva jaja, 20 g niskomasnog sira i šaka spanaća pripremljenog na vrlo malo ulja. Servirati sa zelenom salatom. Jedna čokoladica.

Večera: Pileće belo meso sa par kašika pirea (koristite niskomasno mleko za spremanje pirea), brokoli i boranija. Jedna jabuka, jedna kašika čokoladnog krema.

ŠESTI DAN

Doručak: Krofna sa čokoladom.

Ručak: Krompir u ljusci sa par kašika prebranca i zelena salata.

Večera: Bakalar sa 2 krompira (srednje veličine) i kupus salata.

Pročitajte i Američka dijeta: Smršajte tri kilograma za pet dana!

SEDMI DAN

Doručak: Napravite šejk od jedne banane i 2 dl obranog mleka. Jedna jabuka.

Ručak: Sendvič do 350 kalorija. Jedna čokoladica.

Recept: Ručak ispod 400 kalorija: Italijanski sendvič s povrćem

Večera: Pomešajte jednu konzervu pasulja sa jednom konzervom paradajza, jednom glavicom crnog luka i jednom manjom tikvicom. Sve naseckati, posoliti i dodati malo bibera i 2 kašike kukuruza šećerca i kuvati dok ne omekša. Servirati sa 1/2 šolje kuvanog integralnog pirinča.

Izvor: Dijeta.net

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *