Želite brzo da smršate? Jedite ove namirnice! - Men`s Health

Želite brzo da smršate? Jedite ove namirnice!

Pročitajte i Mršavljenje: 5 koraka do ubrzanog gubljenja naslaga

OVE NAMIRNICE DELUJU NAKON DVE NEDELJE

ZELENI ČAJ

Mnogo puta smo pisali o benefitima zelenog čaja, ali najnovija istraživanja otkrivaju da ako ne pijete zeleni čaj u procesu treniranja, možda gubite vreme. Studija, koja je objavljena u The Journal of Nutrition, otkrila je da samo nakon dve nedelje, vežbači koji su pili četiri ili pet šoljica zelenog čaja svakog dana, a bili 25 minuta u teretan, izgubili više masnih naslaga nego njihove kolege, koje nisu pili zeleni čaj.

Tajna je u katehinu,antioksidantu koji se nalazi u zelenom čaju, a koji je zaslužan za rapidno topljenje masnih naslaga.

BADEMI

Vreme je da o njima počnete da mislite kao o piluli koja prirodnim putem topi suvišne kilograme.

Otkrijte zašto bi trebalo da jedete badem

Studija, koja je ispitivala gojazne osobe i osobe sa prekomernom težinom, dokazala je da su ispitanici koji su u kombinaciji sa posebnim režimom ishrane konzumirali malo manje od četvrtine šoljice badema mnogo i efikasno smršali za samo dve nedelje. (A nakon 24 nedelje, oni koji su jeli bademe, smršali su i redukovali indeks telesne mase za 62 procenta).

Za optimalne rezltate, pojedite porciju badema pre nego što krenete u teretanu. Amino kiselina L-arginin, koja se nalazi u bademima pomaže vam da sagorite više masti i ugljenih hidrata tokom treninga.

OVE NAMIRNICE DELUJU NAKON ČETIRI NEDELJE

PISTAĆI

UCLA Centar za nutricionizam sproveo je istraživanje, u kojima su podelili ispitanike na dve grupe, a obe su upražnjavale skoro indentičnu ishranu, koja redukovala unos ugljenih hidrata, a koju su ispitanici upražnjavali 12 nedelja. Jedina razlika između ove dve grupe je bila jedna porcija popodnevne užine.

Pročitajte i  Najbolja vežba za celo telo

Pročitajte i 5 stvari koje niste znali o pistaćima

Jedna grupa je za užinu jela perece od 220 kalorije, a druga je jela pistaće koji su sadržali 240 kalorija. Samo četiri nedelje nakon početka ispitaivanja, grupa ljudi koja je jela pistaće redukovala je svoj indeks telesne mase, kao uostalom i prva grupa, ali je druga grupa smanjila i nivoe holesterola i triglicerida.

ULJE AVOKADA

Šta kada bismo vam rekli da 20 procenata vaših naslaga na stomačiću mogu da nestanu ove godine?

Ove namirnice ubrzavaju metabolizam

Univerzitet u Pensilvaniji je otkrio da samo tri supene kašike ulja od avokada dnevno može da ukloni skoro 2 peocenta masnoća sa stomaka za samo mesec dana.

MAHUNARKE

Španska studija je dokazala da ishrana koja je redukovala unos kalorija, ali je jela četiri porcije mahunarki nedeljno pomaže efikasnije mršavljenje u odnosu na ishranu koja ne uključuje mahunarke. Takođe, oni koji konzumiraju mahunarke uspešno regulišu nivoe lošeg holesterola i krvnog pritiska.

Pročitajte i Hrana koja ubrzava rast mišića

Sočivo, leblebija, grašak, boranija i pasulj treba da postanu deo vaše svakodnevne ishrane.

DELUJE NAKON ŠEST NEDELJA…

GREJPFRUT

Kako što se maratonac zagreva pre velike trke, tako će i konzumiranje pola grejpfruta pre obroka poboljšati i ubrzati proces sagorevanja masti.

Otkrijte napitak od samo dva sastojka koji ubrzava sagorevanje kalorija

Studija koja je objavljena u časopisu Metabolism otrkila je da ova taktika „zagrevanja“ može da vam pomogne da izgubite salo sa strane za šest nedelja. Vredi pokušati, zar ne?

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *