Ovu brzu hranu slobodno jedite nakon treninga! - Men`s Health

Ovu brzu hranu slobodno jedite nakon treninga!

Pošteno ste se oznojili u teretani i sada ste, nakon maksimalnog zalaganja, spremni za hranljive materije!

Pročitajte i Ishrana nakon treninga: 5 najboljih namirnica za oporavak mišića

Jedini problem je što ne želite svoj uobičajeni proteinski šejk. Žudite za nečim što ne zadovoljava vaše tipičnu ishranu.

Umesto da poričete žudnju za brzom hranom, izaberite određene namirnice koje će vam pomoći da se oporavite nakon treninga. One ne treba da budu zamena za vaš uobičajeni režim ishrane, ali povremeno uživanje u ovim namirnicima trebalo bi da bude krajnje bezbrižno.

ĐEVREK SA MARMELADOM

Ugljeni hidrati? Nakon treninga, ova kombinacija je sasvim ok. Možda će zagovornici ishrane sa smanjenim unosom ugljenih hidrata pomisliti da smo poludeli, ali đevrek je sjajan izvor gustih ugljenih hidrata, koji će pomoći mišićima da se oporave nakon treninga, a šećeri iz želea pomažu snabdevanje iscrpljenih mišića hranljivim materijama.

Saznajte šta ne bi trebalo da jedete nakon treninga

SLADOLED

Ovo je definitivno naš favorit. Šećeri iz zamrznute poslasti potpomažu bildovanje mišića i prevenciju pada proteina moćnim insulinom.

„Sladoled može da bude delotvoran do dva sata nakon treninga.“, kaže Cardiello.

PUTER OD KIKIRIKIJA I SENDVIČ SA MARMELADOM

Velika količina proteina i ugljenih hidrata koju ćete dobiti iz ove slatko-slane kombinacije, mogu za tili čas da napune gorivom vaše premoreno telo.

Pročitajte i Šta je najbolje jeste pre i posle treninga

ČOKOLADNO MLEKO

Čokoladno mleko sadrži pregšt proteina i ugljenih hidrata koji će vam pomoći da se oporavite nakon intenzivnog treninga sa tegovima.

„Ono što mnogi ljudi ne shvataju jeste da kravlje mleko sadrži oko 80 oricenata kazein proteina i 20 procenata whey proteina, što ga, pored neverovatnih 20 do 25 grama ugljenih hidrata, čini idealnim za oporavak.“, kaže Cardiello.

Pročitajte i  Okrenite masti u mišiće

Otkrijte i Fenomenalan obrok posle treninga: Slanina s povrćem i piletinom 

ZASLAĐENE ŽITARICE ZA DECU

Dopunite svoj energetski nivo brzo tako što ćete posegnuti za šarenim žitaricama, koje su prepune šećera, ali koji će podići vaš nivo insulina i popuniti zalihe glikogena. Nemojte da vam ovo pređe u naviku, a pogotovo nemojte da ovaj izbor bude vaš savršeni doručak.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *