Kako smršati pet kilograma za tri dana - Men`s Health

Kako smršati pet kilograma za tri dana

Tokom ove dijete dozvoljeno vam je da pijete čaj, crnu kafu i vodu.

Pročitajte i Američka dijeta: Smršajte tri kilograma za pet dana

Promoteri tri dana tuna dijete kažu da možete izgubiti do pet kilograma. Ekstremno nizak kalorijski unos znači da ćete izgubiti malo masti, ali gubitak težine će verovatno doći pre svega zbog izbacivanja tečnosti jer ishrana podrazumeva veoma malo ugljenih hidrata, koji pomažu telu da zadrži tečnosti. Nema dokaza da ova dijeta snižava holesterol i čisti telo.

Tokom dijete trebalo bi da se striktno pridržavate režima ishrane i da pijete najmanje 2,5 litra vode svakog dana. Varijacije dijete sa tunjevinom dozvoljavaju neke zamene, kao što su tost ili jogurt za sladoled od vanile i sir za tunu.

Redovno konzumiranje tunjevine ima pozitivan efekat na organizam, jer tunjevina sadrži dosta vitamina D, omega 3 masti (do 50 procenata smanjuje rizik od kardiovaskularnih bolesti, poboljšava funkcije mozga i pomaže u smanjenju težine). Tunjevina je bogata vitaminima i fosforom. Ona sadrži veoma malo masti i gotovo da i nije potrebno začinjavati je osim sa nekoliko kapi limuna.

Otkrijte da li je svakodnevno konzumiranje tunjevine bezbedno

JELOVNIK

Prvi dan

Doručak: 1 šolja crnog čaja ili kafe, 1/2 grejpfruta ili voćni sok, 1 tost namazan puterom od kikirikija (ili susama).

Ručak: 100 – 150 g tunjevine u salati sa rukolom, kolutovima manjeg krastavca, čeri paradajzom i (po želji) kašikom barenog kukuruza šećerca, 1 šolja crne kafe ili čaja.

Recept: Osvežavajući ručak: Salata sa tunjevinom u tortilji

Večera: 100 g kuvanog goveđeg mesa, 200 g dinstane boranije, 200 g narendane šargarepe sa nekoliko kapi limuna, manja činija pudinga od vanile (oko 100 g), 1 srednja jabuka, 1 šolja crne kafe, čaja ili vode za piće.

Pročitajte i  Suvo zdravlje

Drugi dan

Doručak: 1 šolja crnog čaja ili kafe, 1 kuvano jaje, 1 tost, 1 banana.

Ručak: 200 g tunjevine, 5 krekera, 1 šolja kafe, čaja ili vode za piće.

Večera: 200 g grilovanih pilećih prsa, 100 g barene šargarepe, 200 g barenog brokolija, 1 banana, činijica pudinga od vanile (oko 100 g), 1 šolja crne kafe ili čaja.

Pročitajte i UN dijeta za dugotrajne rezultate

Treći dan

Doručak: 1 šolja crnog čaja ili kafe, 5 krekera, 30 g sira, 1 jabuka srednje veličine.

Ručak: 1 kuvano jaje, 1 tost, 1 šolja crne kafe ili čaja.

Večera: 200 g tunjevine, 100 g barene šargarepe, 100 g barenog karfiola, 1 kruška srednje veličine, mala činija pudinga od vanile (oko 100 g), 1 šolja crne kafe ili čaja.

Recept: Zdrave i ukusne pljeskavice od tunjevine

BITNE NAPOMENE

Obroke rasporedite tako da večera bude oko 18 sati, a posle toga nemojte više ništa da jedete.

Brza šetnja od 30 minuta svakog dana je obavezna

Ako koristite statine ili neke druge lekove koji se ne kombinuju sa grejpfrutom, umesto soka od grejpa pijte sok od narandže i limuna.

Izvor: Cosmopolitan.rs

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *