6 razloga za korišćenje kreatina - Men`s Health

6 razloga za korišćenje kreatina

Ako ste proveli bar malo vremena u prodavnicama sportske hrane, onda ste verovatno upoznati sa tim da kreatin postoji u više oblika- u prahu, tabletama, tečnosti. Tokom poslednjih nekoliko decenija, kreatin je popularan kao dodatak ishrani za one koji žele da povećaju mišićnu masu i snagu. Međutim, mnogi ipak nisu upoznati sa još mnogim dobrim stvarima koje kreatin može ponuditi. Došli smo do liste 6 najboljih razloga zašto biste trebalo da razmislite o dodavanju kreatina u vaš dnevni režim.

BRŽI START
Ponekad sve što je potrebno za uspeh u životu je dobar početak. Iako to ne mora biti istina u politici, sigurno može pomoći u svetu sporta. Italijanski istraživači su otkrili da sprinteri i skakači, koji su koristili kreatin, značajno su poboljšavali prvih 30 sekundi svoje aktivnosti, za oko 10%. Ako su sekunde bitne ili ako želite da postignete prednost u odnosu na druge takmičare ,u sprintu recimo, kreatin šejk bi vam doprineo u tome.

POVEĆANJE TESTOSTERONA
Nažalost, kada dostignete tridesetu, uobičajeno je da nivo testosterona opada. Tako može doći do smanjenja energije, izdržljivosti, mentalne oštrine i potencije. Jedno rešenje za ovaj problem je da nadoknadite ovo kroz terapiju injekcijama, a nešto drugo što možete probati je kreatin. Nju Džerzi studija je pokazala, prateći 10 nedeljni program treninga otpornosti, da učesnici koji su imali svakodnevni unos kreatina značajno povećali nivo testosterona. Ako ste zabrinuti, pitajte svog lekara da uradite test krvi kako biste utvrdili nivo testosterona.

BOLJE PAMĆENJE
Osećate li se zbunjeno, dekocentrisano, zaboravno? Ako je tako, možda će vas zanimati da znate da su Australijski istraživači davali učesnicima studije 5 grama kreatina kao svakodnevni dodatak, tokom 6 nedelja, i otkrili da su mnogi od njih poboljšali neurološke performanse. Tačnije, utvrdili su da je suplement kreatina uticao na to da ispitanici brže obrađuju podatke i takođe na poboljšanje memorije.

Pročitajte i  Lekovita šnicla

VEĆA PRODUKTIVNOST
Da li vam se dešava da ne možete da stignete da obavite kućne obaveze koje ste isplanirali u određenom roku? Britanski istraživači su možda našli način da vam pomognu da unapredite svoju produktivnost. Oni su otkrili, prema veslačkom ergometru, da su veslači koji su dobili određenu dozu kreatina imali više snage i napretka. Bilo da je u pitanju veslanje, kućni poslovi ili teretana, ako želite da iskoristite svoje vreme, razmotrite izneti primer.

RAST MIŠIĆA
Za mnoge muškarce, uvećanje mišićne mase je glavni razlog odlaska u teretanu. Naravno, konzumiranje kreatina može biti kritično, ali prema naučnicima Univerziteta u Vašingtonu, suplementacija kreatinom može napraviti razliku. Njihova studija tvrdila je da su učesnici, koji su koristili kreatin, mogli da povećaju mišićnu masu i snagu mikroćelija, koje su bitne u regeneraciji i ukupnom održavanju skeletnih mišića. Postoje razlozi zbog kojih bodibilderi vole kreatin, i to je to.

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *