Kuhinja Azije: Egzotična mešavina piletine, kelja i brokolija - Men`s Health

Kuhinja Azije: Egzotična mešavina piletine, kelja i brokolija

Ako želite da smanjite unos ugljenih hidrata i povećate unos proteina, onda je ovaj obilan i preukusan obrok savšren pogodak za vas.

Pročitajte i Kuhinja Urugvaja: Kaloričan i ukusan Chivito sendvič

SASTOJCI

  • Pileće grudi
  • Šaka iseckanih listova kelja
  • Pola glavice brokolija
  • Pola šake mlevenih indijskih oraha
  • 4 čena ispasiranog belog luka
  • Supena kašika soja sosa
  • Supena kašika sosa za ribu
  • Sok od limete
  • Supena kašika kokosovog ulja
  • Malo proključale vode

PRIPREMA

Glavni sastojci pripremanja azijske kuhinje su soja, sos za ribu i limeta.

Saznajte i Ugljeni hidrati pre treninga, da ili ne?

Pre svega, isekcajte pileće grudi i prižite ih na srednoj temperaturi na kokosovom ulju. Kada piletina počne da dobija braon boju, pospite beli luk i sačekajte da promeni boju, a onda ubacite kelj i brokoli.

Nakon nekoliko minuta, zeleniši će početi da mekšaju, a vi probajte brokoli da vidite da li je gotov. Ako je mekan, ali istovremeno i hrskav, dodajte sos za ribu i soja sos  i povećajte temperaturu.

Uskoro ćete dobiti lepljivu konzistentnu masu slatko-slanog ukusa, koja će pokriti svaki komad brokolija i ući duboko u listove kelja. Potom dodajte limetu i izmrvljene orahe.

Pročitajte i Jedite više masti, a manje ugljenih hidrata

Dodajte kap ključale vode kako bi se prokuvala zajedno sa povrćem.

Uživajte!

Pročitajte i  Kako izgleda dnevni meni od 8.000 kalorija
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *