Šta ne bi trebalo da jedete nakon treninga? - Men`s Health

Šta ne bi trebalo da jedete nakon treninga?

Tokom vežbanja, telo koristi sav glikogen iz mišića. Glikogen je gorivo koje se stvara u telu posle unosa ugljenih hidrata, što vam daje energiju. Nakon vežbanja, ne samo da su nivoi glikogena niski, već su vaši mišići takođe oštećeni.

Pročitajte i Šta je najbolje jesti pre i posle treninga?

Pravilan odabir namirnica može da vam pomogne da se vaši mišići oporave veoma brzo, ali namirnice koje su prerađene i bogate mastima, rafinisanim šećerom i velikim brojem vlakana, mogu samo da ometaju varanje i odlože proces oporavka.

CRVENO MESO

Crveno meso je jedna od najtežih varljivih namirnica, zato se i nalazi na vrhu naše liste. Bogato zasićenim životinjskim mastima, loše utiče na vaše arterije i nije preporučljiv izbor proteina. Suzdržite se od šnicli i odlučite se za piletinu.

Otkrijte 5 pravila ishrane za snažnije mišiće

JAJA

Jaja su veoma zdrava hrana, ali ako pojedete samo jedno celo jaje, uneli ste 6 grama masti u vaš organizam. Jedno celo jaje i dva belanca je zapravo odličan izvor proteina i zdravih masti, ali konzumiranje više od jednog celog jajeta direktno posle treninga možda nije najbolja ideja.

PUNOMASNI JOGURT

Jogurt je još jedna sjajna hrana posle treninga, verovatno najsavršenija, ali tu postoji trik. Konzumirajte jogurt do 2 procenta mlečne masti i nezaslađen. Izbegavajte jogurt koji je pun zasićenih masti, jer je vašem organizmu potrebno mnogo više posla za varenje.

Saznajte i Zašto je važno da konzumiramo jogurt?

BELI HLEB

Nadamo se da beli hleb već nije na vašem meniju, ali definitivno ga izbegavajte posle treninga iz nekoliko razloga. Prvo, samo zato što je bogat lako svarljivim ugljenim hidratima, ne znači da je najbolje rešenje. Beli hleb sadrži veliku količinu glutena i šećera, koji izazivaju nagli skok šećera u krvi. Jedite tost ili crni hleb sa celim zrnom.

Pročitajte i  Izbegavajte ove aditive u vašoj ishrani

ČOKOLADA

Preporučljvo je uneti u organizam kockicu čokolade, pogotovo tamnu čokoladu. Ali, sačuvajte čokoladicu za kasnije u toku dana ili je pojedite nekoliko minuta pre vežbanja. Masti se duže vare i daju vam energiju, zajedno sa stimulansima u čokoladi. Ako želite da koristite čokoladu posle vežbanja, koristite kakao u prahu, koji ne sadrži masti i lakši je za varenje. Možete se osvežiti frapeom, toplim kakaom ili samo čašom mleka.

Ovo je najbolji osvežavajući šejk posle treninga

Izvor: 24sata.rs 

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *