Namirnice koje sadrže kalcijum (a nisu mlečni proizvodi) - Men`s Health

Namirnice koje sadrže kalcijum (a nisu mlečni proizvodi)

ZELJE

sadržaj kalcijuma 268 miligrama u 190 grama kuvanog zelja

Ovo su namirnice koje će izgraditi vaše mišiće

Ova namirnica sadrži oko četvrtinu dnevnog preporučenog unosa, a bogata je i vitaminom A, za čak tri dnevne doze, što održava vaš vid oštrim. Odličan dodatak uz zelje je maslinovo ulje i luk.

BROKOLI

sadržaj kalcijuma 86 miligrama u 200 grama.

Verovali ili ne, osim što je bogata kalcijumom, ova namirnica sadrži skoro duplo više vitamina C nego pomorandža. Istraživanja su pokazala da dijete bogate kupusastim povrćem, poput brokolija, smanjuju rizik od određenih vrsta raka.

KELJ

sadržaj kalcijuma 101 miligram u 67 grama

Ova superhrana ima sve – osim kalcijuma, ona ima samo 30 kalorija po porciji, sadrži dnevnu dozu vitamin C i dvostruku dnevnu vrednost vitamina A. Takođe, sadrži vitamin K.

Otkrijte Zašto treba da jedete kelj?

SMOKVE

sadržaj kalcijuma 121 gram u 75 grama suvih smokvi.

Ukusni desert ima visok sadržaj vlakana i kalijuma. Smokve takođe sadrže magnezijum, mineral koji telo koristi za oko 300 biomehaničkih reakcija, kao što je održavanje funkcije mišića, održavanje rada srca u normali i jačanje kostiju.

POMORANDŽE

sadržaj kalcijuma oko 74 miligrama u većoj pomorandži i oko 27 miligrama u soku od pomorandže.

Pomorandže su sjajan načina da poboljšate svoj imunitet, jer su bogate vitaminom C, ali takođe i sadrže nizak procenat kalorija i dosta antioksidanata.

Saznajte Koje namirnice sadrže više vitamina C od narandže?

SARDINE

sadržaj kalcijuma oko 350 miligrama u 100 grama.

Nemojte se plašiti sardina, ova slana konzervirana riba može biti sjajan dodatak salatama i pastama. A osim što sadrži veliku količinu kalcijuma, dobar su izvor vitamina B12, koji je potreban vašem nervnom sistemu, i vitamina D, koji je od esencijalne važnosti za zdravlje kostiju.

Pročitajte i  Smeta vam slatko?

KONZERVIRANI LOSOS

sadržaj kalcijuma oko 232 miligrama u polovini konezerve.

Saznajte Kuvani losos sa sojom i đumbirom

Ako ne možete da nađete losos za koji znate da je svež ili vaše finansije nisu spremne da podrže njegovu nabavku, idealno rešenje je konzervirani losos. Osim kalcijuma, on sadrži oko 38 grama proteina koji su zaslužni za ravan stomak.

BELI PASULJ

sadržaj kalcijuma oko 63 miligrama u 90 grama kuvanog pasulja.

Ova hranljiva namirnica bogata je vlaknima, proteinima i gvožđem, kao i kalijumom. Takođe sadrži zdrav skrob i ugljene hidrate, koji pomaže ubrzavanju metabolizma.

TOFU

sadržaj kalcijuma oko 434 miligrama u 113 grama tofua.

Tofu je vegetarijanski izvor proteina, ali je takođe i veoma bogat kalcijumom. Tofu je namirnica koja može kombinovati na mnogo načina, jer poprima ukus hrane sa kojom se priprema.

Saznajte i Zašto bi trebalo da jedete badem?

BADEMI

sadržaj kalcijuma dvadesetak badema ima oko 75 miligrama kalcijuma.

Bademi su vrlo zdravi, sadrže oko 12 odsto vaše dnevne potrebe za proteinima, bogati su vitaminom E i kalijumom. Oni sadrže i dobre masti koje snižavaju loš holesterol.

Izvor: Elle.rs

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *