Proteinski keksići od lešnika: Idealni za pre ili posle treninga - Men`s Health

Proteinski keksići od lešnika: Idealni za pre ili posle treninga

Hrana koju spremate kod kuće daje vam mnogo mogućnosti da budete kreativni kada je u pitanju kombinacija namirnica koje će vam dati željeni nutritivni odnos. Uvek možete da iskontrolišete količinu šećera i soli koje želite da dodate.

Ako je ono što vam je potrebno proteinska užina pre ili posle treninga, uz to ste i ljubitelji orašastih plodova – onda će ovi kolači sa lešnikom postati favorit vaše kuhinje.

Najbolje vreme da popijete proteinski šejk je…

Sastojci

200 g kokosovog šećera (možete ga pronaći u prodavnicama zdrave hrane, na primer, u Biošpajizu)

3 kašike nezaslađenog proteina ili čokolade

1 kašika kvasca

1 kašika semenki konoplje

Prstohvat soli

Puter od lešnika/kikirikija/oraha

Ekstrat vanile

Lešnici presečeni na pola

Mleveni lešnici

Priprema

Umutite jaja viljuškom u činiji, dodajte malo putera od kikirikija, kokosov šećer, mlevene lešnike, protein, kvasac i vanilu i so.

Nakon što je sve dobro izmešano, dodajte iceckane lešnike. Na papir za pečenje ili podmazan pleh sipajte kašikom smesu, formirajući oblik okruglog keksa. Ostavite ih u rernu, zagrejanu na 200 stepeni Celzijusa, 17 minuta. Kada se ispeku postavite ih na rešetku da se hlade kako b bili hrskaviji. Ohlađene ih čuvajte u staklenoj ambalaži.

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  Nutela od kuće: Uživajte u omiljenoj poslastici bez kajanja (i stomaka)
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *