Ovo su najčešći trikovi u ishrani sportista - Men`s Health

Ovo su najčešći trikovi u ishrani sportista

BEZ MEŠAVINE VOĆA I JOGURTA

Voće i jogurt zvuči zdravo, ali kada se pomešaju predstavljaju pravu šećernu bombu.

Pogledajte i: Napravite proteinske pločice u 5 lakih koraka

Umesto toga, pomešajte, na primer, sveže voće i orahe. Ako tražite dodatno unošenje proteina, dodajte grčki jogurt.

OBEZBEDITE VELIKE KOLIČINE PROTEINA POPUT PILEĆIH ILI ĆUREĆIH GRUDI, SVEŽE RIBE I CRVENOG MESA

Trudite se da uvek imate zalihe posnih proteina. Možda je ponekad teško da izdvojite novac za skupe proizvode, ali kupite ih kada su na akciji ili porodična pakovanja, pa podelite u manje kese i čuvajte u zamrzivaču.

Pročitajte i: Slanina nam pomaže da smršamo?

NAGOMILAJTE VOĆE I POVRĆE

Voće i povrće treba da zauzimaju glavno mesto u vašoj ishrani. Ali nemojte da preterujete u prodavnici, već kupite samo onu količinu koja vam je dovoljna za nedelju dana, pa tako nećete morati da bacite višak.

ZALIHE VODE

Pročitajte i: Instant energija: 3 fenomenalna vitaminska napitka

Plastične flaše ili bokali vode neka vam uvek stoje u frižideru tako da uvek imate hladnu vodu kada ste žedni. Dopunite je svaki put kada sebi sipate vode, a možete dodati i malo limuna.

RECITE „NE“ SVIM NAMIRNICAMA SA TRANS MASTIMA

Izbegavajte kupovinu namirnica sa trans mastima, a čak i onih, na kojima piše da nemaju trans masti, a sadrže delimično ili potpuno hidrogenizovano ulje.

Pročitajte i: Ova hrana će vas zasititi, a ne goji

BEZ GRICKALICA ILI SLATKIH PIĆA

Bacite iz svoje ostave sve čipseve, slatkiše i bombone, a ne zaboravite da bacite i flaše gaziranih pića i kupovnih voćnih sokova.

Pročitajte i: 5 fantastičnih načina da ovsene pahuljice budu ukusniji doručak

ZALIHE OVSENIH PAHULjICA I KONZERVIRANOG PASULjA

Za zdrav, bogat doručak će vam biti uvek koristiti ovsene pahuljice, a pasulj nikada nije na odmet kao dodatak vašem izboru proteina za ručak. Vaš cilj treba da bude jedna porcija posnih proteina sa velikim brojem vlakana svakog dana.

Pročitajte i  Ovo su namirnice koje će smanjiti obim vašeg struka!

PAMETNE GRICKALICE

Grickanje tokom dana ne treba da prestane da bude vaša navika, ali umesto čipsa i grisina, naučite da napravite pravi izbor. Šaka oraha, lešnika, badema, pistaća sadrže zdrave masti i proteine.

Pročitajte i: Ukusna i zdrava užina: Sendvič sa grilovanom i mariniranom piletinom

ČAJ

Uvek imajte nekoliko vrsta čajeva u kuhinji. Sastojci čaja su odlični u borbi protiv karcinoma, srčanih oboljenja, depresije i umora. Ispijanje čaja provereno poboljšava funkcionisanje mozga i pomaže da se izborite sa napadima gladi. Samo nemojte da dodate šećer.

IZBACITE SVE VISOKO KALORIČNE DODATKE, NAMAZE I ZAČINE

Majonez, kečap, tartar – da li ih vidite u frižideru? E, odmah ih bacite. Možda vam poboljšavaju ukus, ali nikako ne čine uslugu vašem telu.   

Pročitajte i: Recept: Napravite sami zdravu verziju kisele pavlake

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *