Tofu: Nutritivna karta - Men`s Health

Tofu: Nutritivna karta

Nutritivne vrednosti:

Sadržaj proteina u 100 g: 48 g
Kalorije: 480
Ugljeni hidrati: 15 g
Vlakna: 7 g

Zašto je dobar?

Dobićete 184% preporučene dnevne doze mangana. Ovaj mineral se koristi za jačanje kostiju i metabolizam ugljenih hidrata, aminokiselina i holesterola. Tofu takođe ima 24 g nezasićenih (dobrih) masti, a istraživanje magazina Američkog koledža za kardiologiju otkrilo je da se, kada su ljudi jeli nezasićene masti posle vežbanja, protok krvi u njihovim arterijama povećao za 45%, što je rezultiralo da više protivupalnih “agenata” jurnu na aktivirane mišiće – tofu će vam pomoći da se brže oporavite od treninga.

Zašto je loš?

Zbog toga što nema upečatljiv ukus često se konzumira uz začine poput soja sosa, koji imaju veliku količinu soli i konzervanasa ili pržen.

Preporuka za jelo

Supa od povrća. Ovo će obezbediti ukus i dodatne hranjive materije bez ikakvih slanih, konzervansa, začinjenih napitaka, koji često poništavaju kvalitetne materije koje se nalaze u tofuu.

Kineska kuhinjska medicina: 9 načina da jednostavno mršavite

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  Bez dijete do savršene figure? Moguće je uz ovih 5 pravila!
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *