Idealna brza večera u sred radne nedelje (do 500 kalorija): Grčki pileći burger - Men`s Health

Idealna brza večera u sred radne nedelje (do 500 kalorija): Grčki pileći burger

U sred radne nedelje, kada nastupa kulminacija protoka obaveza – između postavljanja radnih zadataka i njihovog procesa rešavanja, teško je održati dobru volju da i dalje sebi pripremate obroke nakon treninga. Stari, poznati recepti će vam možda izgledati dosadno, zbog toga smo vam pripremili jedan nov,  grčki sočan recept u nastavku.

Sastojci (za jednu porciju):

– 1 komad pilećih grudi (bez kože)
– Maslinovo ulje
– 1 kašičica suvog/začinskog origana
– sok i kora 1/2 limuna
– 1 čen belog luka
– 3 kašike grčkog jogurta
– 1/4 krastavca, očišćenog od semenki i izmlevenog

Za serviranje:

– 1 zemička – zelena salata
– kašika mrvljene fete (opciono)
– paradajiz ili par krugova crvenog luka
Priprema:
Raseći pileće grudi po horizontali, tako da dobijete oblik koji podseća na leptira raširenih krila. Pomešati jednu kašiku maslinovog ulja sa origanom, 1/2 čena belog luka, korom limuna, sokom rukom iscedjenog limuna i začinima. Preliti pileće grudi u posudi ovim nadevom i ostaviti ih dok ne napravite tzatziki. Za tzatziki preliv pomešajte jogurt, preostali sok iz limuna, luk i krastavac i začiniti dobro. Na dobro zagrejanom tiganju propržiti obe strane pilećih grudi po 4-5min. Za kraj, donji deo zemičke premažite tzatzikijem, stavite zelenu salatu pa isprženu piletinu (i mrvljenu fetu po želji), paradajiz i crveni luk i preklopite drugom stranom zemičke. Prijatno!

Pročitajte i  6 načina da neutrališete zadah od crnog luka
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *