Namirnice za bolje zdravlje - Men`s Health

Namirnice za bolje zdravlje

Autor brojnih knjiga i radova o hrani sa sinergetskim dejstvom, Elaine Magee, kaže da ukoliko unosite ovakvu hranu u organizam možete apsorbovati više hranljivih materija, steći kontrolu apetita, smanjiti rizik od raka, srčanih bolesti, moždanog udara kao i dijabetesa.

Evo nekih preporuka:

CRNI LUK I GROŽĐE
U borbi protiv alergija, raka i gojaznosti. Crni luk sadrži moćni antioksidans Quercetin, koji ublažava simptome alergija, pruža kardiovaskularnu zaštitu poboljšanjem cirkulacije. U crnom grožđu se nalazi polifenol, antioksidans koji pomaže u sprečavanju kardiovaskularnih bolesti,  raka i neuroloških poremećaja, a može pomoći i da izgubite težinu.
Zajedno, ove namirnice mogu sprečiti zgrušavanje krvi i uticati na poboljšanje opšteg zdravlja srca.
Dodajte iseckano crno grožđe i luk u salatu sa piletinom ili ih kombinujte sa drugim lekovitim sastojcima i napravite savršen dodatak grilovanoj piletini.

BELI LUK I RIBA
Štite od zapaljenja, povišenog krvnog pritiska, holesterola
Riba i plodovi mora su glavni izvor omega-3 masnih kiselina koje pomažu u snižavanju krvnog pritiska, triglicerida, poboljšavaju funkciju krvnih sudova I smanjuju upale. Preporučuje se jedna do dve porcije, lososa, haringe, skuše, sardine, nedeljno.
“Pripremite ribu sa belim lukom kako bi efekat bio bolji”, preporučuju istraživači koji su utvrdili da ova kombinacija spušta nivo holesterola i triglicerida.

JABUKA I KORA OD JABUKE
Pomažu u borbi protiv astme, raka, dijabetesa, bolesti srca:Jedna jabuka svakog dana jedan je od najboljih recepata prirode i savršen primer sinergetskog dejstva u okviru jedne namirnice. Jabuke su odličan izvor polifenola, vitamina C, vlakana i kalijuma. Brojne studije su pokazale da oni koji redovno konzumiraju ovo voće imaju manji rizik da obole od nekih vrsta raka, kardiovaskularnih bolesti, astme i dijabetesa. U nekim laboratorijskim istraživanjima utvrdjeno je da  unošenje jabuke sa korom ima pet puta jači efekat u prevenciji oksidacije slobodnih radikala, a upravo zbog snažnog antioksidansa koji se nalazi u kori, istakao je Magee.

Pročitajte i  Napravite bolje makarone sa sirom
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *