Američka dijeta: Smršajte tri kilograma za pet dana! - Men`s Health

Američka dijeta: Smršajte tri kilograma za pet dana!

Tzv. Američka dijeta omogućava brzo smanjenje masnih naslaga ishranom koja je bogata proteinima i mastima, a ako se pravilno pridržavate upustava, možete da izgubite tri kilograma za pet dana. Potrebno je da u svoj jelovnik ubacite kiselo, ljuto i slano.

Pročitajte i: Zašto svaka dijeta može da deluje?

Ishrana se sastoji od ribe, jaja i mesa, a dozvoljeni su voće i povrće. Slatkiši i namirnice bogate ugljenim hidratima strogo su zabranjeni.

U ovoj dijeti koristite hladno ceđena ulja, pijte najmanje dva litra vode dnevno (bez natrijuma i hlora) ili biljne čajeve.

DORUČAK PO IZBORU

Izaberite jedan od ova dva predloga doručka i jedite ga svih pet dana.

Pročitajte i: Dijeta sa kojom se može živeti

Prvi izbor: 150 g mekog kravljeg sira pomešajte sa kašičicom lanenog ili maslinovog ulja i kašičicom semenki suncokreta ili susama.

Drugi izbor: Ispržite jedno jaje u tiganju ili ga skuvajte sa 50 g nemasne šunke i dodajte 200 g tvrdog sira sa svežim začinskim travama.

PREDLOG ZA PRVI DAN

Ručak

Medaljoni sa boranijom

Na dve kašičice ulja propržite sitno iseckanu glavicu crnog luka, dodajte 300 g skuvane zelene boranije, kašičicu začinskog bilja i kašiku seckanog peršuna. Na kašičici ulja ispržite 120 g pilećeg filea začinjenog biberom. Servirajte sve zajedno i dodajte dve kašičice polumasnog biljnog putera.

Pročitajte i: Najefikasnija dijeta na svetu

Večera

Voćna salata sa sirom

Na 100 g zelene salate naseckajte krušku ili jabuku, dodajte mandarinu isečenu na kriške i 50 g na kockice iseckanog feta sira, pet polovina jezgra od oraha, a sve prelijte sa dve kašike ulja i dodajte malo bibera.

PREDLOG ZA DRUGI DAN

Ručak

Losos sa paprikama

Isecite dve sveže paprike na tanke kriške, dinstajte ih na dve kašičice ulja, dodajte dve kašičice kapra i malo tabasko sosa. U međuvremenu, 120 g lososa začinite limunom, pospite naseckanim peršunom, posolite po želji, umotajte u alufoliju i pecite 12 minuta u već zagrejanoj rerni na 220 stepeni C.

Pročitajte i  Dobre alternative: 3 proteinska (među)obroka za velike mišiće

Večera

Pileća salata

Posolite 125 g pilećih grudi, ispecite na malo ulja i stavite da se ohlade. Izrendajte 300 g celera, dodajte ga pilećim grudima, pomešajte sa kašikom majoneza, začinite karijem i sa dva iseckana oraha. Pospite sa malo peršuna ili ukrasite listovima zelene salate.
Napomena: Pre drastičnih promena načina ishrane obavezno konsultujte lekara.

Izvor: Prva.rs

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *