MUŠKARAC U KUHINJI: Plati za više mišića - Men`s Health

MUŠKARAC U KUHINJI: Plati za više mišića

Postigni čist napredak ovog meseca, tako što ćeš zameniti ribu i krompir pravom gozbom od morskih plodova

ČOVEK

Naša predstava o laganijoj hrani, u bašti ili vikendici, prečesto se svodi na ribu i krompir ili ugljenisane roštiljske kobasice. Obe pobeđuju u ukusu, ali gube na hranljivosti. Međutim, postoji kompromis. Školjke su čist protein pun minerala što jačaju imunitet, selena i gvožđa, koji pospešuje rad mišića. Zgrabi to svojim „kleštima”!

TIGANJ

PORCIJE 2
• KCAL 448
• PROTEINI 58 G
• UGLJENI HIDRATI 35 G
• MASTI 4G SASTOJCI
• FLAŠA PIVA
• 250 G MLADOG CRVENOG KROMPIRA, ISEČENOG NAČETVORO
• 2 KLIPA KUKURUZA, PREPOLOVLJENA
• 50 G OČIŠĆENIH ŠKOLJKI
• 250 G KRABINIH NOŽICA
• LIMUN, ISEČEN NAČETVORO

PLAN

I/ Stavite veliki teflonski tiganj na srednju vatru. Sipajte do polovine pivo – ostatak popijte u toku pripreme recepta.
II/ Kada pivo zavri, dodajte krompir i kukuruz. Poklopite, ali povremeno okrenite kukuruz. Neka se kuva sve dok ne budete mogli da probodete kukuruz viljuškom.
III/ Zatim dodajte školjke, krabe i sav limun. Krčkajte dok se školjke ne otvore – oko sedam minuta. Servirajte odmah, uz još jedno pivo, naravno.

*Najbolje savete o fitnesu, zdravlju, seksu, ishrani, stilu otkrijte na našoj Fejsbuk stranici >>> Men’s Health Srbija

*Zapratite Men’s Health Srbija i na Instagramu >>> @menshealthsrbija

Foto: Shutterstock

Pročitajte i  Lubenada, jagonada, malinada, limunada
Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *