Ovim namirnicama zamenite i do dve čaše vode dnevno - Men`s Health

Ovim namirnicama zamenite i do dve čaše vode dnevno

Nutricionisti i stručnjaci stalno apeluju na neophodnu hidriranost organizma uz obavezno 8 čaša dnevno. Ovaj zadatak nam se često čini preteškim, pa vam predlažemo spisak namirnica, sa visokim sadržajem vode, koje možete da konzumirate i tako zamenite i do dve čaše vode dnevno.

Pročitajte i: Čistač organizma i jak afrodizijak

SALATA KRISTALKA (95, 6 procenata vode)

Kristalku nutricionisti često skidaju sa popisa poželjnog povrća, jer je nutritivno siromašna, ali kada je u pitanju zapremina vode predvodi kao jedna od najvećih riznica tečnosti. Osim u salatama možete da je koristite u sendviču sa svežim sirom, humusom ili piletinom, a na ovaj način potpuno možete da smanjite potrebu za konzumiranjem hleba. 

LIŠĆE CELERA (95, 4 procenata vode)

Celer ima jako malo kalorija, samo šest po stabljici, dok njegova vlakna i voda mogu da vam pomognu da kontrolišete osećaj gladi i apetit. Celer sadrži folate i vitamine A, C i K, dok zahvaljujući visokoj količini vode, celer neutrališe želudačnu kiselinu i često se preporučuje kao prirodno sredstvo protiv gorušice i izlučivanja kiseline.

Pročitajte i: Šta bi trebalo da jedete pre i posle treninga?

PARADAJZ (94, 5 procenata vode)

Kriške i kockice paradajza uz malo sira mogu da budu izvanredna užina, kao i sjajan dodatak glavnom jelu. Paradajz sadrži gotovo 95 procenata vode u svom sastavu zbog čega ekspresno hidrira telo. 

ZELENA PAPRIKA (93, 9 procenata)

Paprike svih boja zapravo imaju visok sadržaj vode, ali zelene paprike ih predvode, dok žute i crvene imaju nešto manji sadržaj vode. Paprike su savršena grickalica pre večere ili tokom dana kada vas uhvati želja za hranom.

Pročitajte i: Kada piti toplu, a kada hladnu vodu

KARFIOL (92, 1 procenat)

Osim što sadrži dosta vode, karfiol obiluje vitaminima i fitonutrijenatima za koje se pokazalo da smanjuju holesterol. Karfiol je najbolje konzumirati svež, a kada je reč o kuvanju najbolje je da ga kuvate kratko na pari čime ćete sačuvati njegov zdrav sadržaj.

Pročitajte i  Star Trek "dijeta"

SPANAĆ (91, 4 procenata vode)

Spanać je bogat luteinom, kalijumom, vlaknima i folatom koji osvežava mozak, a samo jedna šoljica sirovih listova sadrži 15 procenata dnevne potrebe za vitaminom E, antioksidansom, koji je važan u borbu protiv slobodnih radikala.

Pročitajte i: Kako vam spanać može pomoći da smršate

KRASTAVAC (96,7 procenata vode)

Krastavac ima najveći sadržaj vode od svih krutih namirnica, što ga čini savršenim za grickanje i dodatak jelima.

BROKOLI  (90, 7 procenata vode)

Brokoli obiluje vlaknima, kalijumom, vitaminom A i C, te sadrži sulforafan – snažan sastojak koji pojačava telesne prirodne enzime i izbacuje hemikalije iz tela. Nazivaju ga detoksikacijskim čudom, pa osim što par hrskavih zelenih bombica dnevno hidrira telo, brokoli i neutralizuje nečistoće u telu. 

GREJP (90,5 procenata vode)

Grejp pomaže kod smanjenja holesterola i sužavanja obima struka, a istraživanja su pokazala da jedan grejp dnevno smanuje loš holesterol za čak 15 procenata. Osim toga, dokazano je da pola grejpa pre svakog obroka, utiče na gubljenje kilograma. Grejp sagoreva masnoće i reguliše šećer u krvi, čime je odličan saveznik u borbi sa preteranim zalogajima.

Pročitajte i: Svemoćna trojka: voćke koje tope kilograme

MLADA ŠARGAREPA (90,  procenata vode)

Mlada šargarepa sadrži dvostruko veći udeo vode nego kada dođe u zadnju fazu rasta. Nutricionisti preporučuju da je konzumirate i nakon obroka kako biste smanjili potrebu za grešnim zalogajima ili da je konzumirate kao užina.

Izvor: Zadovoljna.dnevnik.hr

Inicijalizacija u toku...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *